Echipa de dezvoltare Hostico a lansat o serie de noi funcții în contul de client, bazat pe feedback-ul primit, care au ca scop o administrare generală îmbunătățită, cât și un nou sistem de autentificare Remote MySQL.
Facturare pe subcontact
Defalcarea facturării pentru persoanele sau companiile care au în administrare multiple servicii este de acum posibilă la nivelul contului de client Hostico.
Sistemul de facturare pe subcontacte permite ca utilizatorul să își creeze conturi secundare (subcontacte), pe care după să le aloce serviciilor administrate, astfel încât facturile proforme să fie emise pe alte date decât cele principale ale contului.
Un subcontact poate fi alocat pe unul sau mai multe produse, prin urmare, clientul în cauză va fi implicit notificat prin intermediul email-ului de fiecare aspect de natură comercială. Chiar dacă se izolează un subcontact pe un serviciu, titularul contului va recepționa în continuare toate notificările aferente acestuia și va avea posibilitatea să actualizeze oricând datele proformelor emise, dacă s-a optat pentru un contact greșit, ori datele au fost suferit modificări pe parcurs.
Pentru situațiile în care un subcontact este necesar să fie notificat din punct de vedere financiar pentru toate serviciile din cont (indiferent dacă a fost sau nu alocat drept utilizator de facturare), am luat decizia divizării notificărilor în două categorii:
- Notificări izolate (vor fi trimise mail-uri financiare doar pentru serviciile la care a fost alocat)
- Notificări globale (vor fi trimise toate mail-urile financiare din cont)
Modul general de funcționare cât și procesul de alocare a unui subcontact pe un serviciu, sunt detaliate în articolele: Ce este facturarea pe subcontacte? și Activarea facturării pe subcontacte.
Suport tehnic pe subcontact
Ca și în cazul facturării prezentate anterior, suportul tehnic pe subcontacte permite administratorului de cont Hostico să aloce un utilizator care are drepturi de a solicita aspecte de natură tehnică, izolându-l astfel de restul serviciilor deținute.
Conturile respective vor fi limitate la deschiderea solicitărilor tehnice doar prin intermediul email-ului (implicit al sistemului de tikete), orice cerere tehnică prin suportul de live chat care vizează direct un serviciu, va trebui să fie realizată de către administratorul principal, acesta având obligativitatea de a fi autentificat cu o sesiune activă. Suportul tehnic pe live chat fără autentificarea clientului, va fi limitată strict la informații generale care nu pot viza serviciile din cont.
Detalierea suportului pe subcontacte și activarea pe un serviciu sunt descrise în paginile: Ce este suportul tehnic pe subcontacte? și Activarea suportului tehnic pe subcontacte.
Remote MySQL
Pentru toate pachetele de găzduire partajate există acum posibilitatea solicitării permisiunii acces remote MySQL din interfața de client Hostico.
Solicitarea poate fi realizată pentru două adrese IP concomitent pe un singur pachet de găzduire, cu o perioadă temporară sau permanentă a accesului.
Adăugarea temporară poate fi setată pentru minim 1 oră și maxim 24 ore, cu posibilitatea anulării din cont la necesitate, iar pentru cea permanentă se va deschide automat un ticket de asistență din contul de client, urmând ca implementarea să fie confirmată de către departamentul de suport Hostico, dacă motivul solicitării este unul întemeiat.
În momentul de față, funcția de adăugare IP în remote MySQL este permisă doar pentru pachetele partajate, astfel dacă doriți adăugarea pe un VPS, va trebui să contactați departamentul tehnic Hostico.
Procedura privind adăugarea unui IP în lista de remote MySQL poate fi regăsită în articolul: Activare remote MySQL din contul de client Hostico
Actualizare tarife
La Hostico lucrăm în permanență să păstrăm prețuri competitive pentru toate serviciile oferite, datorită acestui fapt, ajustările de prețuri vin de regulă doar ca urmare a acțiunilor directe realizate de către furnizorii terți.
Registru autorizat al extensiei .com (Verisign) a anunțat o creștere tarifară care vizează toți registratorii, astfel la rândul nostru suntem nevoiți să ajustăm tariful în concordanță cu modificările aduse.
Începând cu 01/09/2022, tariful de înregistrare, reînnoire și transfer al domeniilor .com va fi actualizat din 8.99 € + TVA / an în 9.99 € + TVA / an. Cei care doresc prelungirea domeniilor .com la vechiul tarif au această posibilitate până la sfârșitul lunii August, prin generarea unei facturi proforme din interfața de client, sau contactând departamentul comercial pe una dintre metodele de asistență oferite.
Oferta domeniului gratuit în primele 12 luni la achiziția unui pachet de găzduire pe un an de zile, nu va fi afectată de această scumpire.
Modificările tarifare la nivelul domeniilor vor supuse la următoarele extensii: