Angajament Calitate

Prezentarea angajamentului de calitate SLA (Service Level Agreement) oferit de Hostico pentru serviciile de găzduire web Personal, Business, SEO şi Reseller.

Angajament Calitate

Angajamentul de calitate oferit serviciilor de găzduire web

Acest angajament de calitate sau SLA (Service Level Agreement) se aplică pentru întreaga gamă de servicii oferite de Hostico.

Prin "uptime" înţelegem procentul anual, în care website-ul dumneavoastră este disponibil pentru a fi accesat dintr-o locaţie neutră via HTTP.

Uptime-ul este măsurat de sistemele Hostico de monitorizare.

Garantăm un uptime de 99.9% cu scopul de a atinge 100% pentru site-urile fiecăruia dintre dumneavoastră.

În cazul în care această valoare scade sub 99.9% uptime, vom adăuga următoarele procente din suma achitată anterior ca şi credit pentru următoarea factură:

Uptime/Procent

  • 99.0% - 99.8% : 5%
  • 98.0% - 98.9% : 10%
  • 95.0% - 97.9% : 20%
  • 90.0% - 94.9% : 50%
  • 0.00% - 94.9% : 100%

În cazul serverelor unde clientul își asumă răspunderea în privința administrării, angajamentul de calitate se va referi doar la disponibilitatea conectivității pe rețea a echipamentului.

Hostico se va folosi de metodele sale tehnice, comerciale și organizaționale pentru a oferi servicii funcţionale 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână. Clienţii iau la cunoştinţă faptul că, temporar, serviciile pot fi inaccesibile sau inoperabile din varii motive, incluzând procedurile de mentenanţă periodice sau upgrade-uri ("Operaţii de mentenanţă planificate") Hostico va înștiinţa clienţii cu cel puţin 48 ore înaintea efectuării operaţiunilor de mentenanţă şi va folosi toate mijloacele tehnice şi comerciale pentru a minimaliza aceste întreruperi, inaccesibilităţi sau inoperabilităţi ale serverelor sale.

Conturile clienţilor nu vor fi creditate conform acestui angajament de calitate, dacă orice eroare respectiv nefuncţionare a site-ului este cauzată sau generată de:
• funcţionarea necorespunzătoare a serviciilor din cauze care nu se află sub controlul Hostico sau care nu pot fi prevăzute de către Hostico
• întreruperea telecomunicaţiilor sau a liniilor de transmisie digitală, atacurile asupra reţelelor, congestionarea reţelei sau alte avarii
• războaie, cutremure, calamităţi naturale - foc, viruşi, hackeri, crackeri
• nefuncţionarea corectă a unui software oferit de altă sursă (scripturi gratuite, software de comerţ electronic sau procesator de plăţi online)
• DDoS, embargouri, acţiuni ale autorităţilor.
• defecțiuni hardware
• probleme legate de DNS sau alte probleme care nu pot fi controlate de Hostico
• probleme de acces ale clientului cu FTP, POP, IMAP, SMTP, DNS , WEB

Creditarea conturilor se realizează în procente, raportate la taxele recurente, constând în reduceri aplicate următoarelor facturi emise.