Reactivarea pachetelor de găzduire
În cele ce urmează vom trece în revistă toate informațiile respectiv procedura de reactivare a pachetelor de găzduire din contul de client Hostico
Fiecare dintre noi ne-am confruntat cu situația în care nu am reușit să efectuăm o plată din diverse motive, iar serviciile noastre au fost suspendate. Reactivarea, în majoritatea cazurilor, implică contactarea echipei de suport, iar dacă aceștia nu oferă suport telefonic sau live chat, singura soluție rămasă este e-mailul, care, în funcție de promptitudinea echipei, poate aduce o soluționare mai rapidă sau nu.
În continuare, vom parcurge pașii necesari pentru reactivarea pachetului de găzduire din contul de client Hostico.
Primul lucru pe care trebuie să-l facem este să ne asigurăm că suntem autentificați pe contul de client corect, unde se află serviciul suspendat.
După aceea, mergem în partea stângă la secțiunea „Servicii” și accesăm serviciul suspendat din cont pe care dorim să-l reactivăm.
Dacă am accesat serviciul corect, toate opțiunile din panou vor fi monocrome (greyed out), cu excepția secțiunii din partea de sus a paginii.
Pentru a iniția procesul de reactivare, vom face click pe butonul verde „Reactivare Temporară”.
Notă: Dacă reactivarea pachetului nu este posibilă (din diverse motive), notificarea din partea de sus a paginii nu va fi prezentă, iar reactivarea va fi imposibil de realizat.
Dacă procesul a avut loc cu succes, vom fi întâmpinați de un mesaj de confirmare, iar după reîmprospătarea paginii, toate funcționalitățile pachetului de găzduire vor redeveni active.
Note:
- Predefinit, serviciile de găzduire sunt păstrate active automat pentru o perioadă de 7 zile după data scadenței. Reactivarea pachetului poate fi solicitată pentru încă 7 zile suplimentare, totalizând o perioadă de amânare de 14 zile față de data scadenței.
- Reactivarea serviciilor este posibilă doar la un interval de 90 de zile. Dacă ați solicitat o reactivare anterioară în ultimele 90 de zile, reactivarea nu va fi posibilă nici de către dvs., nici de către un operator Hostico.
- În cazul serviciilor suspendate din alte motive, precum încălcarea termenilor și condițiilor Hostico, reactivarea din interfața de client nu este posibilă.
- Reactivarea unui pachet de găzduire închis nu este posibilă. Dacă ați avut un pachet de găzduire care a fost șters de pe serverele Hostico, va fi necesar fie să plasați comanda de găzduire pentru un serviciu nou (dacă fișierele vechi nu sunt de interes), fie să contactați echipa de suport pentru a verifica dacă există posibilitatea repunerii fișierelor vechi.
- În cazul în care nu ați solicitat o reactivare în ultimele 90 de zile, iar butonul de reactivare nu este prezent, va trebui să contactați departamentul comercial pentru a verifica situația prezentată.