De ce am serviciul de găzduire suspendat?

Întrebări Frecvente Comercial | suspendare găzduire | întrerupere servicii | nefuncționare web site
Suspendarea unui serviciu în cele mai multe cazuri a fost realizată din pricina neachitării unei facturi, însă pot exista și alte cauze.
de Andrea ZembaVizualizări 280Actualizat acum 1 anPublicat la 26/07/2018

Contul poate fi suspendat din următoarele motive:    

- Neplata facturii înainte de data scadentă, a se vedea Termeni și Condiții capitolul 4. Financiar, secțiunea Amânare/Suspendare/Reactivare;
- Încălcarea politicii acceptabile de Utilizare Resurse;
- Încălcarea Termenilor și Condițiilor, capitolul 10. Politica de conținut, respectiv capitolul 11. Politica de utilizare.

Pașii necesari reactivării diferă în funcție de motivul suspendării:
Neachitarea facturii:
- În cazul în care factura este recentă prin simpla achitare a acesteia contul va fi reactivat. Dacă plata este efectuată prin transfer bancar e nevoie să se trimită o copie a OP-ului pe adresa office@hostico.ro.
- În cazul în care serviciul este suspendat de peste 30 de zile e posibil ca datele aferente găzduirii să nu mai existe, va trebui să contactați departamentul comercial în această privință.

În cazul încălcării Termeniilor și Condițiilor va trebui să luați legătura cu echipa Hostico în vederea rezolvării situației.
În momentul suspendării contului se trimite un mail automat cu motivul suspendării acestuia.

Articole Similare