Întrebări Frecvente
Răsfoiește printre +550 de articole de documentație Hostico
Află de ce apare factura neachitată chiar după efectuarea plății și cum se procesează plățile pentru activarea serviciilor. Detalii utile aici!
În acest articol vă vom explica pașii care trebuie urmați pentru a transfera un serviciu dintr-un cont de client în altul.
Plata recurentă permite debitarea automată a cardului pentru prelungirea serviciilor, simplificând gestionarea facturilor și primirea acestora prin email.
Afilierea este un sistem implementat de către Hostico, care permite clienților să câștige un comision pe baza afiliaților.
Află despre costurile ascunse în servicii de găzduire și domenii premium. Contactează departamentul comercial pentru informații detaliate despre prețuri.
Verifică rapid dacă un domeniu este liber sau înregistrat prin interfața de client sau pagina Domenii. Află starea exactă a domeniului tău preferat!
În mileniul vitezei, toate acțiunile pe care le executăm trebuie să fie finalizate în cel mai scurt timp posibil!
Activarea unui pachet de găzduire shared include un constructor de site-uri gratuit. Contactați departamentul comercial pentru detalii suplimentare.
Află cum poți prelungi serviciile achiziționate printr-o factură proformă trimisă automat cu 14 zile înainte de expirare. Contactează departamentul comercial pentru prelungiri anticipate.
Aflați din ce motiv factura proformă emisă este pe persoană juridică, în timp ce factura fiscală figurează pe persoană fizică.