Activarea suportului tehnic pe subcontacte
Tutoriale • Tehnic | subcontact | suport | tehnicIntroducere
În acest articol vom trece peste procesul de creare a unui subcontact și alocarea acestuia pe un serviciu din contul de client Hostico în scopul suportului tehnic.
Cerințe
- Un subcontact valid;
- Un serviciu activ în contul de client Hostico;
Pași
După autentificarea în contul de client Hostico, se va merge în partea stângă la secțiunea Utilizator.
În pagina deschisă, se va naviga în partea de jos până la secțiunea Contacte Asociate, după care se va crea un subcontact prin butonul Contact Nou.
Nota: În cazul în care există deja subcontacte valide în contul de client Hostico, pașii pentru realizarea unui subcontact pot fi omiși
Se completează datele din câmpurile afișate în funcție de nevoie (persoană fizică sau persoană juridică).
Important! Pentru ca subcontactele să primească notificări tehnice și comerciale (tikete de corespondență), la secțiunea Corespondență, se va bifa câmpul Asistență, care implicit va deschide două bife suplimentare:
- Izolat - Corespondența va fi trimisă doar pentru serviciul pe care a fost alocat subcontactul.
- Global - Corespondența va fi trimisă pentru toate serviciile deținute în cont.
După ce ne-am asigurat că subcontactul este configurat corect, se va merge fie la secțiunea Servicii (pentru pachetele de găzduire) fie la secțiunea Domenii.
Se va deschide serviciul dorit, după care în meniul Acțiuni din dreapta se va selecta opțiunea Asistență Contact.
Notă: În cazul în care nu există un subcontact alocat pe serviciu, va fi afișat mesajul "Dezactivat".
În urma deschiderii ferestrei se va alege contactul dorit și se va confirma acțiunea prin butonul "Da".
Notă: Dacă se dorește modificarea subcontactului se poate alege un alt contact, după care confirmăm procedura.
Pentru situațiile în care dorim înlăturarea contactului de pe serviciu se va selecta opțiunea Dezactivare.
Note:
- Asistența tehnică oferită va fi doar la nivel de mail-uri (tikete), pentru solicitări tehnice / comerciale pe chat sau telefon titularul contului va trebui sa fie cel care contactează echipa de suport.
- Pentru a evita situațiile în care acțiunea unui subcontact poate afecta negativ integritatea unui serviciu, recomandăm ca alocarea subcontactului să fie realizată cu prudență.