Ce este suportul tehnic pe subcontacte?

Întrebări Frecvente Tehnic | suport | tehnic | asistență
Noul sistem de suport tehnic Hostico oferit la nivelul subcontactelor.
de Mark DohiVizualizări 34Actualizat acum 1 luniPublicat la 12/07/2022

Suportul tehnic pe subcontacte este funcția disponibilă la nivelul conturilor de client Hostico, prin care se pot aloca diferiți utilizatori din cont pe un anumit serviciu de găzduire, ca și solicitanți cu drepturi depline la suportul tehnic.
Utilizatorii pot să trimită solicitările doar prin intermediul mail-ului (implicit al sistemului de tickete) și doar pentru serviciile la care a fost alocat ca și subcontact cu privilegii tehnice. Solicitările înaintate prin intermediul chat-ului sau a centralei telefonice vor putea fi onorate doar dacă solicitarea vine din partea titularului de cont.

Activarea asistenței tehnice la nivel de subcontact poate fi realizată în două moduri:

  • Izolat
  • Global

Contactele izolate vor putea solicita operațiuni tehnice și vor recepționa soluționări doar pentru serviciile la care au fost alocate, în schimb, cele globale vor avea dreptul asupra suportului tehnic pe toate serviciile aferente contului de client Hostico. Indiferent de numărul de subcontacte alocate pe un serviciu / multiple servicii, administratorul contului va primi și el în continuare email-uri tehnice înaintate de subcontacte.
Trebuie luat în considerare că, orice solicitare realizată de către subcontactele alocate care pot afecta direct serviciile contractate (ștergere / modificare / actualizare etc.), vor recepționa suport deplin, astfel recomandăm ca alocarea unui subcontact tehnic să fie realizat doar persoanelor autorizate de titular, pentru a evita posibilele efecte negative ce pot apărea din solicitările realizate.

Pentru informații privind alocarea unui subcontact tehnic, vă rugăm consultați articolul: Activarea suportului tehnic pe subcontacte.

Articole Similare

58
Cum pot modifica deținătorul unui domeniu .ro?Întrebări Frecvente Domenii | transfer identitate | domeniu | .ro | rotld | modificare deținător | domenii
În unele cazuri este nevoie de o modificare la nivel de date pentru un anumit domeniu. Acest articol prezintă procedura completă prin care se poate realiza acest lucru.
de Mark DohiVizualizări 3335Actualizat acum 3 luniPublicat la 04/07/2018
28
Ce înseamnă IPV4 și IPV6 și care este diferența între ele?Întrebări Frecvente Tehnic | ipv6 | ipv4 | diferenta
Fragmentul următor prezintă diferența dintre IPV4 și IPV6
de Sebastian SzlivkaVizualizări 9493Actualizat acum 2 aniPublicat la 24/04/2019
7
Oferiți acces SSH ?Întrebări Frecvente Tehnic | ssh | acces | găzduire
Aflați care pachete de găzduire oferă acces SSH
de Sebastian SzlivkaVizualizări 1314Actualizat acum 2 aniPublicat la 06/07/2018
3
Cum verific dacă IP-ul meu este listat în blacklist ?Întrebări Frecvente Tehnic | ip | blacklist | tehnic | suport
Fragmentul prezintă modalitatea prin care se poate verifica dacă IP-ul este listat în blacklist
de Cătălin AdrianVizualizări 1571Actualizat acum 3 aniPublicat la 11/09/2018
3
Oferiți IPV6 ?Întrebări Frecvente Tehnic | ipv6 | găzduire
Odată ce versiunea nouă de IP va fi generală, IPv4 va deveni irelevant.
de Sebastian SzlivkaVizualizări 149Actualizat acum 3 aniPublicat la 11/09/2018