Întrebări Frecvente
Răsfoiește printre +550 de articole de documentație Hostico
În acest articol vom explica termenul de safelisting și cum se activează pe diferite platforme de e-mailing.
Descoperiți serverele de email utilizate în panourile cPanel, Webuzo și Plesk, inclusiv protocoalele SMTP, POP3 și IMAP.
Descoperiți în pasajul de mai jos de ce recepționați emai-uri cu subiectul Mail delivery failed: returning message to sender, și ce puteți face în această privintă
În acest faq vom explica ce sunt DKIM (DomainKeys Identified Mail), SPF (Sender Policy Framework) și DMARC (Domain-based Message Authentication, Reporting and Conformance) și care este rolul acestora.
Află cum să accesezi contul de e-mail în browser, folosind panouri de administrare precum cPanel sau Webuzo, cu linkuri securizate și nesecurizate.
Verifică dacă IP-ul tău local este listat în blacklist-uri și cum să soliciți delistarea. Urmează pașii simpli pentru a-ți îmbunătăți livrabilitatea email-urilor.
Află de ce email-urile tale ajung în spam și cum poți evita acest lucru. Descoperă cauzele comune și soluții eficiente pentru a îmbunătăți livrabilitatea mesajelor.
Află cum să accesezi căsuțele de email prin webmail sau clienți de email ca Outlook și Thunderbird. Ghiduri utile pentru configurare inclusiv pe Android.
Află care este difereța dintre protocoalele IMAP și POP3 utilizate la conectarea catre o casuța de email și impactul operațional implicit.
Durata între emiterea și receționarea unui email poate varia în funcție de anumiți factori. Află care sunt acestea!