De ce intră email-urile în spam la destinatar ?

Întrebări Frecvente Email | email | spam
Aflați din acest articol de ce intră email-urile în spam la destinatar
1
de Sebastian SzlivkaVizualizări 758Actualizat acum 2 aniPublicat la 09/02/2019

În unele situații email-urile trimise de către dumneavoastră la diverși destinatari pot intra în folderul Spam. Această problemă poate avea o mulțime de cauze. Cele mai des întâlnite fiind :

IP-ul alocat găzduirii  (shared sau dedicat) este listat într-un blacklist
- IP-urile alocate găzduirilor sunt verificate zilnic și sunt delistate de catre Hostico în acelaţi timp fiind verificată şi cauza listării şi rezolvată. Această problema este cel mai des întâlnită pe găzduirile fără IP dedicat. Daca unul dintr conturile cu care împărțiți IP-ul shared este infectat si/sau generează mesaje de tip spam, IP-ul este listat in blacklist-uri și toate conturile care folosesc acel IP vor fi afectate. Pentru a evita această problemă este recomandată achiziţionarea unui IP dedicat.

IP-ul alocat dispozitivului local (de pe care trimiteți email-uri) este listat intr-un blacklist
- mai multe detalii legate de această problema puteti găsi pe următorul link : Verificare IP Blacklist

Email-urile trimise de dumneavoastră au fost marcate ca Spam de unii destinatari
- în acest caz , singura variantă este ca destinatarii să vă marcheze email-urile ca Not Spam.

Email-urile nu conțin link de unsusbcribe.

Email-urile contin un subiect și/sau conținut care declanșează filtrele antispam ale serverelor destinatare.
- această problemă este în special valabilă la furnizorii de email gratuit cum ar fi Google, Yahoo, etc, ale căror filtre antispam sunt extrem de agresive. Este recomandat să verificați cuvintele cheie din subiectul și conținutul email-urilor pentru a evita declanșarea filtrelor de Spam. Există pe internet diferite site-uri care vă analizează email-urile și identifică cuvintele cheie care declanșează filtrele de Spam: https://www.google.com/search?q=check+email+for+spam+keywords

Email-urile conțin atașamente care sunt cunoscute ca fiind malițioase.
- atașamentele de tip .txt,pdf,word,excel în general nu crează probleme în acest sens, dar atașamente executabile de tip .exe , .bat , .jar, .rar ş.a.m.d cu siguranță vor fi blocate instant de către filtrele antispam. Încercati să folosiţî la ataşamente doar documente, în special la destinatari care folosesc servicii de email gratuite.

Articole Similare

50
Cum pot modifica deținătorul unui domeniu .ro ?Întrebări Frecvente Domenii | transfer identitate | domeniu | .ro | rotld | modificare deținător | domenii
În unele cazuri este nevoie de o modificare la nivel de date pentru un anumit domeniu. Acest articol prezintă procedura completă prin care se poate realiza acest lucru.
de Mark DohiVizualizări 2602Actualizat acum 1 anPublicat la 04/07/2018
7
Ce este o înregistrare DNS de tip CNAME ?Întrebări Frecvente DNS | dns | cname
Aflați informații generale legate de înregistrările DNS de tip CNAME și ce rol au acestea.
de Sebastian SzlivkaVizualizări 741Actualizat acum 2 aniPublicat la 26/07/2018
6
Oferiți acces SSH ?Întrebări Frecvente Tehnic | ssh | acces | găzduire
Aflați care pachete de găzduire oferă acces SSH
de Sebastian SzlivkaVizualizări 991Actualizat acum 1 anPublicat la 06/07/2018
5
Cum pot să aflu care este IP-ul alocat site-ului meu?Întrebări Frecvente General | ip | dedicat | site
Informațiile prezentate în acest articol vă vor ajuta sa aflați IP-ul alocat site-ului dvs.
de Sebastian SzlivkaVizualizări 1526Actualizat acum 2 aniPublicat la 22/08/2018
5
Cum pot reseta contul meu cPanel (ștergerea tuturor informațiilor) ?Întrebări Frecvente cPanel | cpanel | resetare
Etapele prezentate în acest articol descriu procedura resetării contului de cPanel.
de Sebastian SzlivkaVizualizări 155Actualizat acum 2 aniPublicat la 22/09/2018