Întrebări FrecventeEmail

Cum pot verifica dacă IP-ul meu local este listat în vreun blacklist ?

Verifică dacă IP-ul tău local este listat în blacklist-uri și cum să soliciți delistarea. Urmează pașii simpli pentru a-ți îmbunătăți livrabilitatea email-urilor.

2
Vizualizări 865Actualizat 3 luniPublicat la 09/02/2019de Sebastian Szlivka

Pot exista situații în care IP-ul local al dispozitivului de pe care trimiteți email-uri să fie listat în unul sau mai multe blacklist-uri. Aceste listări pot afecta trimiterea de email-uri de pe acel dispozitiv și pot face ca email-urile să ajungă în folder-ul Spam sau să fie respinse cu totul.
Pentru delistare, puteți urma pașii de mai jos.

  • Accesați /ip/ de pe dispozitivul care are probleme în trimiterea de email-uri. Copiați IP-ul afișat.
  • Accesați pagina https://iblacklist.ro, completați câmpul Verifică IP cu IP-ul de mai sus și faceți clic pe butonul Verifică IP.
  • Va apărea o listă de blacklist-uri unde IP-ul dumneavoastră este listat. Puteți să accesați acele site-uri și să cereți o delistare a IP-ului. Detaliile sunt afișate făcând clic pe blacklist.
  • Alternativ, dacă observați că IP-ul dumneavoastră este listat, puteți să cereți furnizorului dumneavoastră de internet alocarea unui alt IP curat.

Notă:

Acest tutorial face referire la IP-ul dumneavoastră local, cel alocat de către furnizorul de internet, nu de către Hostico.
IP-urile alocate de către Hostico pe găzduiri sunt verificate zilnic în blacklist-uri și sunt delistate de către noi. Hostico nu poate avea influență asupra IP-urilor alocate de furnizorul dumneavoastră de internet.

Articole Similare

Care sunt nameservere-le Hostico?Întrebări Frecvente /Random

Descoperiți nameserverele Hostico pentru pachetele de găzduire Start, Business, Reseller și VPS. Aflati cum să le setați și timpul de propagare.

26
de Sebastian Szlivka
Vizualizări 4625
Actualizat acum 1 an
Publicat la 11/07/2018
Realizați site-uri web?Întrebări Frecvente /Random

Oferim o aplicație de construire site-uri web, dar nu servicii de web design. Contactați o companie de dezvoltare web pentru nevoi specifice.

12
de Andrea Zemba
Vizualizări 1397
Actualizat acum 2 ani
Publicat la 25/07/2018
Doresc să transfer un serviciu din contul meu către un alt client, cum procedez?Întrebări Frecvente /Commercial

În acest articol vă vom explica pașii care trebuie urmați pentru a transfera un serviciu dintr-un cont de client în altul.

11
de Mark Dohi
Vizualizări 1507
Actualizat acum 10 luni
Publicat la 17/07/2018
Am achitat, de ce apare factura neachitată?Întrebări Frecvente /Commercial

Află de ce apare factura neachitată chiar după efectuarea plății și cum se procesează plățile pentru activarea serviciilor. Detalii utile aici!

11
de Mark Dohi
Vizualizări 1034
Actualizat acum 3 luni
Publicat la 17/07/2018
Ce este plata recurentă?Întrebări Frecvente /Commercial

Plata recurentă permite debitarea automată a cardului pentru prelungirea serviciilor, simplificând gestionarea facturilor și primirea acestora prin email.

10
de Mark Dohi
Vizualizări 20797
Actualizat acum 1 an
Publicat la 11/11/2020