Cum pot verifica dacă IP-ul meu local este listat în vreun blacklist ?
Verifică dacă IP-ul tău local este listat în blacklist-uri și cum să soliciți delistarea. Urmează pașii simpli pentru a-ți îmbunătăți livrabilitatea email-urilor.
Pot exista situații în care IP-ul local al dispozitivului de pe care trimiteți email-uri să fie listat în unul sau mai multe blacklist-uri. Aceste listări pot afecta trimiterea de email-uri de pe acel dispozitiv și pot face ca email-urile să ajungă în folder-ul Spam sau să fie respinse cu totul.
Pentru delistare, puteți urma pașii de mai jos.
- Accesați /ip/ de pe dispozitivul care are probleme în trimiterea de email-uri. Copiați IP-ul afișat.
- Accesați pagina https://iblacklist.ro, completați câmpul Verifică IP cu IP-ul de mai sus și faceți clic pe butonul Verifică IP.
- Va apărea o listă de blacklist-uri unde IP-ul dumneavoastră este listat. Puteți să accesați acele site-uri și să cereți o delistare a IP-ului. Detaliile sunt afișate făcând clic pe blacklist.
- Alternativ, dacă observați că IP-ul dumneavoastră este listat, puteți să cereți furnizorului dumneavoastră de internet alocarea unui alt IP curat.
Notă:
Acest tutorial face referire la IP-ul dumneavoastră local, cel alocat de către furnizorul de internet, nu de către Hostico.
IP-urile alocate de către Hostico pe găzduiri sunt verificate zilnic în blacklist-uri și sunt delistate de către noi. Hostico nu poate avea influență asupra IP-urilor alocate de furnizorul dumneavoastră de internet.