TutorialeCommercial

Separarea serviciilor de pe o factură

Împărțirea elementelor de pe o factură reprezintă o funcție de bază care poate să fie folosită pentru administrarea plăților.

Vizualizări 671Actualizat 2 aniPublicat la 15/12/2022de Mark Dohi

Introducere

Separarea serviciilor alocate unei singure facturi proforme reprezintă o procedură de bază care poate facilita administrarea facturilor din cont pe diferite date de facturare și permite defalcarea sumelor în diferite elemente individuale. În cele ce urmează vom trece peste pașii necesari separării serviciilor de pe o factură.

Cerințe:

O factură cu cel puțin două servicii individuale

Pași:

După autentificarea în contul de client Hostico, accesați secțiunea Financiar, localizată în partea stângă a paginii.
În interfața deschisă, vor apărea toate facturile din cont (atât facturi proforme, cât și fiscale). Accesați codul facturii proforme pe care doriți să o separați și faceți click pe Defalcare proformă.

Accesarea facturii din cont
Se va deschide o fereastră care conține toate elementele inserate, grupate toate sub factura numărul "1".
Dacă doriți defalcarea serviciilor pe două facturi, valoarea secțiunii Număr proforme va fi modificată din 1 în 2 (în cazul în care se dorește separarea pe mai multe proforme, alegeți numărul corespunzător facturilor dorite).
După ce vă asigurați că serviciile au fost separate corect, finalizați procedura prin butonul verde Confirmă.

Separarea elementelor din factura 
După finalizarea procedurii, pe ecran vor apărea facturile care au fost generate în urma solicitării, fiecare putând fi deschisă individual.

Accesarea facturii

Note:

  • Separarea serviciilor este posibilă numai pe facturile proforme, procedura nefiind posibilă în cazul facturilor fiscale.
  • Datele de facturare ale noilor facturi generate vor fi trecute automat pe datele aferente ale contului principal, astfel dacă se dorește modificarea ulterioară, recomandăm consultarea articolului Modificarii facturii proforme
  • Perioadele scadente ale serviciilor, respectiv sumele, nu se modifică odată cu defalcarea facturii.
  • În cazul serviciilor cu aceeași denumire de domeniu, nu recomandăm defalcarea serviciilor, decât în cazurile în care se renunță la unul dintre elemente.
  • Dacă, în urma defalcării facturii, doriți anularea unei facturi, vă rugăm să contactați departamentul comercial Hostico.
  • Pentru situațiile în care o factură a fost separată dintr-o greșeală, se poate folosi funcția de comasare factură

Articole Similare

Crearea unei căsuţe de e-mail în cPanelTutoriale /cPanel

Panoul cPanel, permite crearea unui număr nelimitat de căsuţe de e-mail asociate domeniilor găzduite. Acest tutorial va explica paşii necesari creării si accesării unei căsuţe de e-mail.

22
de Cătălin Adrian
Vizualizări 3793
Actualizat acum 10 luni
Publicat la 28/06/2017
Adăugarea unui contact secundar (Subcontact)Tutoriale /Commercial

Adăugați un contact secundar în contul de client Hostico urmând pașii simpli. Asigurați-vă că aveți un cont existent și activați drepturile necesare.

18
de Mark Dohi
Vizualizări 1563
Actualizat acum 9 luni
Publicat la 08/07/2017
Anularea serviciilor de găzduire.Tutoriale /Commercial

În acest tutorial ilustrăm procesul prin care se poate anula un serviciu de găzduire din contul de client Hostico.

16
de Mark Dohi
Vizualizări 6474
Actualizat acum 10 luni
Publicat la 04/06/2018
Modificarea facturii proformeTutoriale /Commercial

În acest tutorial sunt prezentate acțiunile necesare în vederea modificării datelor unei facturi proforme neachitate.

11
de Mark Dohi
Vizualizări 3636
Actualizat acum 1 an
Publicat la 29/05/2019
Transfer domeniuTutoriale /Commercial

În acest tutorial veți învăța să plasați comanda pentru transfer domeniu de la alt registrar către Hostico.

8
de Mark Dohi
Vizualizări 3371
Actualizat acum 1 luni
Publicat la 28/10/2017