Modificarea facturii proforme

Tutoriale Comercial | factură | proformă | modificare
În acest tutorial sunt prezentate acțiunile necesare în vederea modificării datelor unei facturi proforme neachitate.
9
de Mark DohiVizualizări 3000Actualizat acum 1 anPublicat la 29/05/2019

Introducere

  • Acest articol prezintă modalitatea de modificare a datelor introduse pe facturile proforme neachitate;

Cerințe

  • Cont de client Hostico;
  • Factură proformă neachitată;
    Un subcontact valid;

Pași

  • Modificarea facturilor proforme neachitate se poate face doar dacă utlizatorul este autentificat în contul de client Hostico și are un subcontact valid;
  • În cazul în care întâmpinați dificultăți privind accesarea contului de client Hostico, puteți consulta articolul: Autentificarea (Logarea) în contul de client Hostico;
  • După autentificarea în cont, se va merge la secțiunea Financiar;
  • În pagina deschisă vor fi afișate toate facturile regăsite în cont. Se va merge în dreptul facturii proforme la care se dorește modificarea datelor și se va face click pe codul proformei (ex: 255366);

  • În fereastra deschisă, vor fi afișate datele actuale utilizate la nivelul proformei, precum și sumele aferente;
  • De aici, se accesează secțiunea Modifică date facturare, din partea dreaptă a ecranului;
    Vom selecta subcontactul pe care dorim să fie modificată factura, după care confirmăm procesul prin butonul DA;

  • În cazul în care nu aveți un subcontact în contul de client, va apărea un mesaj care vă atenționează legat de acest lucru. Pentru adăugarea unui subcontact adițional se face click pe Contact Nou;

  • Completați toate câmpurile corect și selectați permisiunile pe care doriți să le oferiți subcontactului. În cazul în care nu doriți să oferiți permisiuni adiționale, iar subcontactul va fi folosit doar pentru modificarea facturilor viitoare, nu este necesară bifarea căsuțelor din pagină.


  • Important! - În cazul subcontactelor noi (care nu au mai fost utilizate pentru facturare), modificarea datelor nu este instantă, și va fi afișat un mesaj în această privință. Departamentul comercial va verifica solicitarea înaintată, și va aproba subcontactul pentru facturare, astfel viitoarele solicitări de modificare pe subcontactele respective vor fi aprobate automat.
  • Dacă datele introduse în subcontact nu sunt corecte / reale, acesta nu va fi validat, respectiv nu va putea fi folosit pentru facturare. În aceste cazuri este nevoie să actualizați datele introduse.
  • Subcontactele valide pot fi identificate după marcajul:
  • Dacă aveți nevoie de informații suplimentare cu privire la adăugarea sau administrarea unui subcontact, recomandăm să consultați articolul: Adăugarea unui subcontact

Note

  • Vă rugăm să vă asigurați că datele introduse la nivelul subcontactului sunt corecte și în conformitate cu realitatea. Hostico va aproba doar contactele care au date reale, identificabile, dar nu își asumă răspunderea în cazul în care factura fiscală a fost emisă pe date greșite, datorită introducerii unor informații greșite;
  • Modificarea datelor unei proforme nu înseamnă implicit și emiterea facturii fiscale pe datele respective. Trebuie să vă asigurați că plata este făcută în numele societății trecute pe proformă. Pentru modalități de plată actuale, acest lucru înseamnă:
    1. Transfer Bancar - Trebuie specificată denumirea și CUI-ul societății la plătitor sau în subsol la detaliile plătitorului;
    2. Credit Card - La această modalitate de plată, plătitorul nu poate fi identificat direct, iar factura fiscală va fi emisă direct pe datele regăsite în proformă.
  • Modificarea proformelor poate fi realizată de multiple ori, dacă în prima instanță subcontactul a fost completat greșit se poate reveni asupra acestuia și solicita procedura din nou;
  • În momentul generării unui subcontact nu toate câmpurile sunt obligatorii. În cazul persoanelor fizice, denumirea firmei și numărul de Registrului Comerțului nu trebuie completate;
  • Dacă datele introduse nu sunt suficiente pentru identificarea plătitorului, factura va fi automat modificată înapoi pe datele din contul de client Hostico;
  • În cazul persoanelor fizice CNP-ul este obligatoriu.

Articole Similare

24
Instalare certificat SSL în WordpressTutoriale Aplicații | instalare | wordpress | ssl | https | securizare | http
În acest articol vom parcurge pașii necesari implementării certificatului SSL în Wordpress
de Cătălin AdrianVizualizări 6135Actualizat acum 5 luniPublicat la 28/02/2018
11
Adăugarea unui contact secundar (Subcontact)Tutoriale Comercial | contact | secundar | subcontact
Procedura de adăugare a unui contact secundar în contul de client.
de Mark DohiVizualizări 1141Actualizat acum 3 luniPublicat la 08/07/2017
7
Configurarea directivelor PHP în cPanelTutoriale cPanel | cpanel | php | opțiuni | php selector | directive
Acest articol vă descrie pașii necesari configurării directivelor PHP.
de Sebastian SzlivkaVizualizări 1451Actualizat acum 5 luniPublicat la 21/09/2017
6
Mutarea serviciilor între două conturi de client Hostico.Tutoriale Comercial | mutare | servicii | găzduire | domeniu
În acest tutorial vor fi prezentați pașii necesari în vederea mutării unui serviciu către un alt utilizator Hostico.
de Mark DohiVizualizări 2158Actualizat acum 3 luniPublicat la 24/01/2022
5
Accesarea site-ului de pe o găzduire fără modificare de nameserver prin fișierul hostsTutoriale Domenii | hosts file | windows | hosting | gazduire
În acest tutorial vom parcurge pașii necesari accesării site-ului găzduit pe un server fără a fi nevoie de o modificare la nivel de nameserver, cu ajutorul fișierului hosts al sistemului de operare
de Cătălin AdrianVizualizări 1965Actualizat acum 5 luniPublicat la 24/01/2018