Întrebări FrecventeCommercial

Ce este plata recurentă?

Plata recurentă permite debitarea automată a cardului pentru prelungirea serviciilor, simplificând gestionarea facturilor și primirea acestora prin email.

10
Vizualizări 21063Actualizat 1 anPublicat la 11/11/2020de Mark Dohi

Plata recurentă reprezintă debitarea la perioade fixe de timp a cardului dvs. bancar, în vederea prelungirii serviciilor achiziționate. Această opțiune va face ca proforma generată în cont să fie achitată automat, fără să fie nevoie ca dvs. să urmăriți situația financiară din contul de client Hostico.
Activarea plății recurente facilitează considerabil întregul proces de administrare a facturilor, toate facturile fiscale fiind trimise automat pe email fără să mai fie nevoie de descărcarea din contul de client Hostico.
Optarea pentru soluția recurentă de plată, este descrisă în articolul: Activarea Plății Recurente.

Articole Similare

Doresc să transfer un serviciu din contul meu către un alt client, cum procedez?Întrebări Frecvente /Commercial

În acest articol vă vom explica pașii care trebuie urmați pentru a transfera un serviciu dintr-un cont de client în altul.

11
de Mark Dohi
Vizualizări 1543
Actualizat acum 11 luni
Publicat la 17/07/2018
Care este numărul maxim de servicii pe care pot să le dețin într-un cont de client?Întrebări Frecvente /Commercial

Dacă considerați că veți atinge limita de servicii achiziționate, acest articol cu siguranță vă va fi de folos!

1
de Mark Dohi
Vizualizări 288
Actualizat acum 2 ani
Publicat la 27/07/2018
Ce este codul PIN și la ce se utilizează?Întrebări Frecvente /Commercial

Codul PIN Hostico este o cheie de securitate dinamică folosită pentru identificarea telefonică a utilizatorului, valabilă 24 ore. Responsabilitatea utilizării revine titularului contului.

de Mark Dohi
Vizualizări 391
Actualizat acum 1 luni
Publicat la 27/06/2022
Oferiți plată recurentă?Întrebări Frecvente /Commercial

Oferim plată recurentă pentru toate serviciile Hostico, cu activare individuală. Automatizăm plățile prin procesatorul de carduri pentru confortul clienților.

de Mark Dohi
Vizualizări 310
Actualizat acum 2 ani
Publicat la 25/06/2021
Se poate șterge un cont de client Hostico?Întrebări Frecvente /Commercial

Ștergerea unui cont de client Hostico este posibilă, dar nu recomandată. Este mai bine să închideți contul pentru a păstra informațiile importante.

de Mark Dohi
Vizualizări 251
Actualizat acum 2 ani
Publicat la 04/01/2019