Activarea plății recurente în masă la nivel de domenii
În cele ce urmează vom trece peste sistemul de recurență în masă asupra domeniilor, explicând funcționalitatea de bază
Introducere
Recurența în masă pentru domenii este o unealtă potrivită pentru toți clienții care au multiple servicii în cont și doresc activarea plăților recurente pe anumite sau toate domeniile din cont. În cele ce urmează, vom parcurge pașii de activare a recurenței atât pentru toate domeniile (în masă), cât și pentru posibilitatea de selecție.
Cerințe
Opțiunile de recurență în masă vor fi vizibile în contul de client doar după ce un card este adăugat și validat. În cazul în care nu aveți un card adăugat și aveți nevoie de asistență în acest sens, puteți parcurge articolul: "Administrarea generală a cardurilor".
Pași
Imediat după autentificarea în contul de client Hostico, vom selecta din partea stângă a paginii secțiunea "Domenii".
Cum a fost menționat și în introducerea articolului, pentru ca opțiunile de recurență să fie vizibile, trebuie mai întâi să aveți adăugat un card în cont. Dacă aveți cardul adăugat, în meniul de "Acțiuni" va fi afișat sub următoarea formă:
Aici veți observa 4 opțiuni: Reînnoire, Reînnoire Toate, Plată Recurentă, Plată Recurentă Toate.
Primele două opțiuni sunt pentru generarea facturilor proforme de reînnoire în avans, iar ultimele două sunt elementele de interes pentru acest articol.
Dacă se selectează "Plata Recurentă", domeniile pentru care se dorește activarea recurenței vor trebui bifate manual. Însă, dacă se selectează "Plata Recurentă Toate", toate domeniile din cont vor fi bifate automat.
Un aspect important de care trebuie ținut cont sunt datele de facturare. Dacă dorim ca emiterea facturii fiscale să fie realizată pe alte date față de cele ale contului principal, putem să selectăm un subcontact de facturare din secțiunea de Contact.
Atenție! - Dacă selectați un subcontact și dețineți mai multe carduri în cont, înainte de confirmarea procedurii va fi necesar să vă asigurați că datele de facturare selectate și deținătorul cardului coincid. Acest lucru este important pentru facturarea corectă și decontarea contabilă ulterioară de către client (în cazul plăților realizate pe firmă).
După ce ne-am asigurat că toate aspectele au fost verificate, finalizăm procedura prin butonul Confirmă.
Note
În cazul în care ați selectat un card sau un subcontact greșit, puteți actualiza opțiunile din pagina generală de domenii fie prin accesarea directă a numelui de domeniu și dezactivarea din pagina respectivă. Dacă nu reușiți să actualizați aceste aspecte, vă rugăm să contactați departamentul comercial pentru remedierea situației.
În momentul în care selectați recurența, va fi necesar să verificați validitatea cardului. Dacă recurența este activă, însă cardul expiră înainte de facturarea domeniului, retragerea sumei nu va mai fi posibilă, existând riscul ca domeniul să fie "suspendat", iar în unele situații să fie necesare taxe suplimentare pentru reactivare.