Am greșit adresa de email în contul de client, cum se poate remedia situația ?

Întrebări Frecvente Comercial | email | adresă | modificare
Aflați ce este de făcut dacă adresa de email aferentă contului de client Hostico a fost inrodusă gresit.
de Mark DohiVizualizări 74Actualizat acum 2 aniPublicat la 13/12/2018

În cazul în care adresa de email a fost introdusă greșit nu este necesară crearea unui cont nou de client. Pentru rectificarea erorii, va fi necesar contactați departamentul comercial.

Articole Similare

50
Cum pot modifica deținătorul unui domeniu .ro ?Întrebări Frecvente Domenii | transfer identitate | domeniu | .ro | rotld | modificare deținător | domenii
În unele cazuri este nevoie de o modificare la nivel de date pentru un anumit domeniu. Acest articol prezintă procedura completă prin care se poate realiza acest lucru.
de Mark DohiVizualizări 2604Actualizat acum 1 anPublicat la 04/07/2018
22
Ce înseamnă IPV4 și IPV6 și care este diferența între ele?Întrebări Frecvente Tehnic | ipv6 | ipv4 | diferenta
Fragmentul următor prezintă diferența dintre IPV4 și IPV6
de Sebastian SzlivkaVizualizări 4120Actualizat acum 1 anPublicat la 24/04/2019
7
Doresc să transfer o găzduire / un domeniu din contul meu către un alt client , cum procedez?Întrebări Frecvente Comercial | mutare servicii | cont client | găzduire | domenii
În acest articol vă vom explica pașii care trebuie urmați pentru a transfera un domeniu / serviciu dintr-un cont de client în altul
de Mark DohiVizualizări 929Actualizat acum 2 aniPublicat la 17/07/2018
7
Ce este o înregistrare DNS de tip CNAME ?Întrebări Frecvente DNS | dns | cname
Aflați informații generale legate de înregistrările DNS de tip CNAME și ce rol au acestea.
de Sebastian SzlivkaVizualizări 744Actualizat acum 2 aniPublicat la 26/07/2018
6
Oferiți acces SSH ?Întrebări Frecvente Tehnic | ssh | acces | găzduire
Aflați care pachete de găzduire oferă acces SSH
de Sebastian SzlivkaVizualizări 991Actualizat acum 1 anPublicat la 06/07/2018