Deschidere tichet de asistență

Tutoriale Comercial | ticket | asistență | client
În acest tutorial veți învăța să deschideți un tichet din contul de client Hostico
de Diana CodreaVizualizări 201Actualizat acum 2 luniPublicat la 15/07/2017

Introducere:

  •  În acest tutorial veți invăța să deschideți un tichet de asistență

Cerințe:

  • Un cont de client Hostico - în cazul în care acesta nu există puteți accesa tutorialul Creare cont client Hostico în vederea explicării paşilor necesari creării unuia

Pași:

  • După autentificarea în contul de client va trebui să accesați Mesaje :
  • Pe urmă să alegeți departamentul către care doriți să trimiteți solicitarea dumneavoastră: Informații , Comercial , Tehnic :



  • Câmpurile afișate vor trebui completate în modul următor :

   - Nume - numele dumneavoastră
   - Adresa e-mail - adresa de e-mail pentru contact
   - Subiect - se notează subiectul solicitării
   - Departament - va fi selectat implicit conform acțiunii din pagina anterioară
   - Servicii similare - dacă solicitarea face referire la un serviciu deținut la Hostico acesta trebuie selectat
   - Prioritate - se selectează nivelul dorit
   - Mesaj - descrierea solicitării dumneavoastră
   - Atașament - dacă este nevoie puteți atașa un fișier cu una din extensiile permise afișate

      

  • Pentru a transmite solicitatea dumneavoastră după completarea câmpurilor va trebui să apăsați pe butonul Trimite.

Articole Similare

23
Deblocare IP-ului de pe serverele HosticoTutoriale Tehnic | ip | blocat | firewall
În acest tutorial vor fi prezentați pașii necesari în vederea deblocării IP-ului listat în firewall, pe serverele Hostico
de Diana CodreaVizualizări 57Actualizat acum 2 luniPublicat la 05/10/2020
14
Crearea unei căsuţe de e-mail în cPanelTutoriale cPanel | email | cpanel | adaugare
Panoul cPanel, permite crearea unui număr nelimitat de căsuţe de e-mail asociate domeniilor găzduite. Acest tutorial va explica paşii necesari creării si accesării unei căsuţe de e-mail.
de Cătălin AdrianVizualizări 924Actualizat acum 1 anPublicat la 28/06/2017
14
Setări SSH în WebuzoTutoriale Webuzo | ssh | webuzo
Setări SSH în panoul Webuzo
de Alexandru RogojanVizualizări 93Actualizat acum 1 anPublicat la 12/06/2018
9
Schimbare date whois / deținător pe domeniuTutoriale Domenii | domeniu | whois | deținător
Actualizarea datelor deținătorului/date whois ale unui domeniu
de Bogdan JitaruVizualizări 93Actualizat acum 1 anPublicat la 23/01/2019
6
Adăugarea unui contact secundar (Subcontact)Tutoriale Comercial | contact | secundar | subcontact
Procedura de adăugare a unui contact secundar la contul de client.
de Diana CodreaVizualizări 473Actualizat acum 2 luniPublicat la 08/07/2017