Administrarea orelor de asistență
Tutoriale • Comercial | asistență | ore asistență | suport | live chatInformații generale privind adăugarea și administrarea orelor de asistență
de Mark DohiVizualizări 210Actualizat acum 1 anPublicat la 15/03/2023
Introducere
- În acest articol parcurgem pașii necesari pentru achiziția orelor de asistență în cadrul serviciilor oferite de Hostico, precum și administrarea acestora.
Pași de urmat
- Adăugarea orelor de asistență se face direct prin autentificarea în panoul de control Hostico și navigarea în partea de jos a paginii. De aici, veți vedea o fereastră sub numele de Asistență, unde vom accesa butonul Adaugă.
- Prin executarea comenzii, va fi afișat un meniu care permite selectarea numărului de ore de asistență dorite.
- După confirmarea procedurii de adăugare ore, o factură proformă va fi generată automat în contul de client, urmând ca după efectuarea tranzacției orele de asistență să fie alocate automat.
- Tot în pagina în care ne aflăm, există o altă fereastră care contorizează orele de asistență utilizate pentru diferite operațiuni. În interfață, veți vedea că pentru fiecare solicitare în parte va exista un tichet de asistență deschis în cont care va conține informațiile referitoare la procedura taxată, precum și orele de asistență rămase.
Note:
- Asistența standard va rămâne neschimbată, orele de asistență având ca scop executarea de operațiuni neincluse în asistența standard (acțiuni care pot fi realizate direct de către client (cu sau fără îndrumarea echipei de suport Hostico), însă din diverse motive se solicită efectuarea acestora de către operatorii Hostico).
- Orele de asistență fac incidență politicii de retur, însă doar cele rămase neutilizate. Orele utilizate pentru solicitări nu pot fi stornate în cazul renunțării asupra lor.
- Valabilitatea orelor de asistență este nedeterminată.
- Termenii și condițiile aplicate asupra orelor de asistență regăsiți în pagina Suport / Asistență.
Articole Similare
2
Utilizare Remote MySQL în panoul cPanelTutoriale • cPanel | cpanel | databases | baze de date | remote mysql | la distanță
Explicarea pașiilor necesari stabilirii unei conexiuni remote cu serverul SQL
de Robert SztrastyukVizualizări 656Actualizat acum 2 luniPublicat la 13/06/2018
1
Adăugare domeniu în Google Postmaster ToolsTutoriale • Tehnic | domeniu | google | postmaster | dns
Acest articol explică modul în care se realizează înscrierea unui domeniu în Google Postmaster Tools
de Cătălin AdrianVizualizări 770Actualizat acum 2 luniPublicat la 30/05/2019
1
Prezentarea paginii principale din contul de client.Tutoriale • Comercial | cont | facturare | comandă
În acest tutorial se va prezenta pagina principală din contul de client.
de Mark DohiVizualizări 232Actualizat acum 3 luniPublicat la 29/09/2017
1
Transferul Site-ului tău la HosticoTutoriale • Diverse | transfer | migrare | mutare | transfer wizard
Explicații detaliate pas cu pas cu privire la modalitate de transfer a unui website la Hostico
de Mark DohiVizualizări 91Publicat la acum 11 luniPublicat la 31/10/2023
Plasarea comenzii de upgradeTutoriale • Comercial | comandă upgrade | upgrade găzduire
În acest tutorial veți învăța cum se plasează o comandă de upgrade pentru o găzduire existentă din contul de client Hostico.
de Mark DohiVizualizări 1050Actualizat acum 3 luniPublicat la 19/05/2018