4

Activarea plății recurente

Publicat de Mark Dohi la 2020-Dec-16
În acest articol, vom parcuge etapele necesare activării plății recurente pe serviciile Hostico

Introducere

  • În următorul articol, vom parcurge fiecare etapă, pentru procedura de activare a recurenței de plată, pe serviciile achizitionate prin Hostico

Cerințe

  • Un cont de client Hostico
  • Un serviciu disponibil

Paşi

  • După autentificarea în contul de client cu succes, se merge la secţiunea Servicii -> Serviciile Mele. În cazul în care se dorește activarea recurenței pe un domeniu, se accesează Domenii -> Domeniile Mele
  • În următoarea pagină deschisă, vor fi afișate toate serviciile din contul de client. Se va merge în dreptul serviciului la care se dorește activarea recurenței de plată, și se va face click pe butonul Configure

  • Următorul pas este accesarea butonului Plată Recurentă, aflat în dreptul ecranului

  • Pentru a finaliza activarea recurenței de plată, va trebui bifată căsuța Stare - Activă, respectiv de accesat butonul Trimite

Note

  • În cazul conturilor de client, care nu au avut activată opțiunea de plată recurentă pe nici unul dintre serviciile deținute, este necesară achitarea proformei manual, în prima fază. Următoarele facturi proforme aferente serviciului vor fi deduse automat din balanța cardului utilizat pentru prima plată.
  • Pentru situațiile în care aveți mai multe servicii pe o singură factură proformă, însă recurența este activată pe un singur serviciu, facturarea va avea loc strict pentru acel serviciu în parte. Factura fiscală va fi emisă separat, iar restul serviciilor de pe proformă vor fi retrimise către în vederea realizării plății manual.
  • Dacă cardul a expirat sau a fost schimbat, încasarea recurentă nu va mai funcționa, fiind nevoie de efectuarea unei plăți manuale cu noul card pentru ca acesta să fie înregistrat și folosit pentru plăți recurente ulterioare
  • Dacă cardul a expirat, următoarea plată efectuată manual, va seta predefinit acel card pentru plata recurentă.
  • Încasarea facturilor de către Hostico, se va încerca în zilele în care se trimit notificari de plată, iar dacă nu sunt fonduri suficiente în contul aferent cardului bancar, plata va fi încercată din nou în următoarea zi
  • Dacă în urma deducerii automate a sumei din contul bancar, constatați faptul că, serviciile de găzduire numai sunt necesare, este nevoie contactarea departamentului comercial, pentru folosirea sumei achitate în alte scopuri sau inclusiv returnarea acesteia
  • În cazul în care recurența este activă pe un domeniu, și nu se dorește prelungirea automată, va fi necesară dezactivarea înainte de generarea proformei, întrucât odată ce domeniul este reînnoit, nu există posibilitatea returnării sumei achitate
  • Pentru orice tentativă de retragere a sumei se va trimite un mail cu rezultatul aferent retragerii indiferent de starea acesteia (reușită sau nu)
!

În cazul în care după citirea și parcurgerea pașiilor prezentați în articol nu reușiți să finalizați cu succes acțiunea descrisă, nu obțineți rezultatul dorit ori în cazul în care aveți întrebări sau nelămuriri suplimentare vă rugăm să nu ezitați să ne contactați.

!
pixel
AwesomeChat by Hostico
×

Hostico utilizează, colectează și procesează cookie-uri pentru funcționalitate, securitate, analiză trafic și îmbunătățirea uzabilității portalului.

detalii cookie