Întrebări FrecventeCommercial

Am achitat, de ce apare factura neachitată?

Află de ce apare factura neachitată chiar după efectuarea plății și cum se procesează plățile pentru activarea serviciilor. Detalii utile aici!

11
Vizualizări 1073Actualizat 4 luniPublicat la 17/07/2018de Mark Dohi

Plățile sunt procesate manual de către departamentul comercial în ordinea recepționării acestora. În cazul unui flux ridicat de plăți sau al unor complicații privind plata, pot apărea întârzieri între efectuarea plății de către client și emiterea facturii fiscale, respectiv activarea sau reînnoirea serviciilor. Cu toate acestea, în majoritatea cazurilor, factura fiscală este emisă în câteva minute de la recepționarea plății.

Important: În ultima zi sau ultimele zile ale lunii, facturile pentru plățile efectuate prin card vor fi emise doar în prima zi lucrătoare din luna următoare. Deși factura va apărea cu statusul NEACHITATĂ în acest interval, serviciile comandate sau reînnoite vor fi procesate conform solicitării. Această întârziere este determinată de motive contabile, iar ulterior, pe suma recepționată, se va emite factura fiscală finală. Pentru detalii privind structura facturii, puteți consulta acest tutorial.

În cazul plăților prin transfer bancar, vă recomandăm să trimiteți dovada de plată la adresa comercial@hostico.ro dacă doriți activarea sau prelungirea serviciilor în avans. Factura fiscală va fi emisă doar după recepționarea sumei în contul bancar al Hostico. Procesarea tranzacțiilor bancare poate dura între 2 și 24 de ore pentru transferurile interne, iar în cazul tranzacțiilor din străinătate, durata poate ajunge la 48-72 de ore, în funcție de banca emitentă.

Articole Similare

De ce am serviciul de găzduire suspendat?Întrebări Frecvente /Commercial

Suspendarea unui serviciu în cele mai multe cazuri a fost realizată din pricina neachitării unei facturi, însă pot exista și alte cauze.

de Andrea Zemba
Vizualizări 551
Actualizat acum 2 ani
Publicat la 26/07/2018
Cum pot achita o factură?Întrebări Frecvente /Commercial

Află cum poți achita o factură proformă prin card de credit sau transfer bancar, accesând codul facturii din email sau conturile menționate.

de Bogdan Jitaru
Vizualizări 331
Actualizat acum 2 ani
Publicat la 20/08/2018
Cât durează adăugarea unui site în CloudFlare ?Întrebări Frecvente /Cloudflare

Adăugarea unui site în CloudFlare este rapidă, dar propagarea schimbărilor poate dura, fiind recomandat să se facă noaptea pentru o funcționare optimă.

de Alexandru Jurca
Vizualizări 308
Actualizat acum 5 ani
Publicat la 25/03/2019
Se poate alimenta contul pentru plata facturilor proforme?Întrebări Frecvente /Commercial

Descoperă cum să alimentezi contul tău Hostico pentru plata facturilor proforme simplu și rapid, folosind cardul de credit sau transfer bancar.

de Mark Dohi
Vizualizări 261
Actualizat acum 2 ani
Publicat la 23/08/2018