Am achitat, de ce apare factura neachitată?

Întrebări Frecvente Plati | factură | proformă | fiscală | plată
Statusul facturii proforme depinde de mai mulți factori.
11
de Mark DohiVizualizări 777Actualizat acum 4 luniPublicat la 17/07/2018

Plățile sunt procesate manual de către departamentul comercial în ordinea recepționării acestora. Dacă fluxul de plăți este unul ridicat sau au apărut complicații privind plata în cauză, este posibil să intervină întârzieri între efectuarea plății de către client și emiterea facturii fiscale, respectiv activarea/reînnoirea serviciilor. În cele mai multe cazuri emiterea facturii fisale se face în câteva minute de la recepționarea plății.

În ultima/ultimele zile ale lunii facturile pentru plățile efectuate prin Card vor fi emise doar în prima zi lucrătoare din următoarea lună. Serviciile comandate/reînnoite vor fi însă procesate. Această întârziere are la bază motive contabile. În acest timp factura va apărea NEACHITATĂ, însă ulterior se va emite factura fiscală pe suma recepționată.

La plățile prin transfer bancar, este indicat să trimiteți dovada de plată la adresa comercial@hostico.ro în cazul în care doriți activarea/prelungirea serviciilor în avans. Factura fiscală în acest caz va fi emisă doar în momentul în care s-a recepționat suma în contul bancar. Procesarea tranzacțiilor bancare poate dura între 2 - 24 ore (până la 48-72 în cazul tranzacțiilor bancare din străinătate) în funcție de banca emitentă.

Articole Similare

60
Cum pot modifica deținătorul unui domeniu .ro?Întrebări Frecvente Domenii | transfer identitate | domeniu | .ro | rotld | modificare deținător | domenii
În unele cazuri este nevoie de o modificare la nivel de date pentru un anumit domeniu. Acest articol prezintă procedura completă prin care se poate realiza acest lucru.
de Mark DohiVizualizări 4403Actualizat acum 1 anPublicat la 04/07/2018
7
Ce este plata recurentă?Întrebări Frecvente Comercial | plată | recurentă | credit | card
Informații recurență
de Mark DohiVizualizări 18813Actualizat acum 8 luniPublicat la 11/11/2020
5
Există costuri ascunse?Întrebări Frecvente Comercial | costuri | facturi | plată
Pentru clienții noștrii este importantă transparența!
de Mark DohiVizualizări 295Actualizat acum 5 luniPublicat la 17/07/2018
3
Cât timp durează activarea serviciului comandat?Întrebări Frecvente Comercial | timp | comandă | activare
În mileniul vitezei, toate acțiunile pe care le executăm trebuie să fie finalizate în cel mai scurt timp posibil!
de Andrea ZembaVizualizări 808Actualizat acum 1 anPublicat la 25/07/2018
2
Găzduirea a fost suspendată, am pierdut datele?Întrebări Frecvente General | găzduire | fișiere | date | scadență
Descoperiți în pasajul de mai jos dacă după suspendarea găzduirii datele sunt pierdute.
de Mark DohiVizualizări 316Actualizat acum 4 luniPublicat la 27/07/2018