0

Activare Notificări SMS

Publicat de Mark Dohi la 04/05/2019
În acest tutorial se vor ilustra pașii care trebuie urmați în vederea activării înștiințărilor SMS pe contul de client Hostico

Introducere

În acest tutorial vom parcurge pașii necesari în vederea activării notificărilor SMS.

Cerințe

  •  Cont de client Hostico
  •  Număr de telefon activ

Pași

  • Activarea înștiințărilor SMS poate fi realizată în două modalități:

    1. În momentul creării contului de client
    2. Setarea într-un cont existent
  • În primul caz, înștiințările SMS pot fi activate prin bifarea opțiunii din partea inferioară a paginii.

Notificare sms cont client nou Hostico

  • Pentru conturile existente, acest lucru poate fi făcut din panoul de administrare Client.
  • Se va merge la secțiunea Actualizare

Actualizare date pe cont existent

 

  • În pagina deschisă se va naviga în partea inferioară, de unde se va bifa căsuța Notificări SMS.

Activare notificare sms cont existent

  • Pentru ca modificarea să aibă loc cu succes, este necesară finalizarea procedurii prin butonul Salvare Modificări

 

Note

  • În momentul de față, mesajele primite conțin informații legate de generarea unei facturi proforme sau suspendarea serviciilor de găzduire. Pe viitor, dacă exista cerere în această privință, vom lua în considerare implementarea și altor tipuri de mesaje.
  • Implicit, toate conturile existente au dezactivată trimiterea de SMS-uri, însă în orice moment este posibilă activarea acestora.
  • Acest serviciu este utilizat strict pentru înștiințarea clienților cu privire la situația facturilor, și nu este destinat pentru comunicarea reciprocă Hostico - Client. Comunicarea informațiilor se face pe unul dintre canalele prezentate pe pagina de Contact
  • Nu există o limită în ceea ce privește numărul de SMS-uri trimise pentru un singur cont de client. Desigur acest lucru poate fi supus modificărilor în cazul în care acest serviciu este abuzat.
  • SMS-urile se vor trimite în intervalul orar 09:00 - 19:00, orice mesaj trimis după 19:00 va intra a doua zi.
!
În cazul în care după citirea şi parcurgerea paşiilor prezentaţi în articol nu reuşiţi să finalizaţi cu succes acţiunea descrisă, nu obţineţi rezultatul dorit ori în cazul în care aveţi întrebări sau nelămuriri suplimentare vă rugăm să nu ezitaţi să ne contactaţi.
×
pixel