Crearea filtrelor globale e-mail în cPanel
Învățați cum să creați filtre globale de e-mail în cPanel, pentru a controla mesajele primite pe baza subiectului. Ghid pas cu pas simplu și eficient.
Introducere
Acest tutorial explică modul în care se configurează un filtru de mail în contul cPanel.
Cerințe
- un cont cPanel
Paşi de urmat
- după autentificarea în panoul de control cPanel, în interfaţa ce se va afişa, căutăm secţiunea "ADRESĂ DE E-MAIL", iar acolo facem click pe "Filtre globale e-mail"
- în fereastra următoare se face click pe "Creare filtru nou"
- în fereastra următoare se completează căsuța cu numele filtrului dorit, în cazul de față "Newsletter"
- în aceeași pagină se stabilesc regulile filtrului în funcție de nevoie, în cazul de față "Subiect" care "Conține" în titlu cuvântul ce va fi trecut în căsuța de mai jos:
- în această situație orice mail care în SUBIECT va CONȚINE cuvântul "newsletter" va fi filtrat conform acțiunilor ce se pot selecta din căsuța "Acțiuni"
- după care se apasă butonul "Creare"
Se pot adăuga filtre și acțiuni multiple facând click în dreapta pe + sau - pentru a îndepărta filtrul.