Configurarea notificărilor trimise de către Softaculous
Tutoriale • Softaculous | softaculous | notificăriÎn acest articol vom descrie cum putem să pornim sau să oprim notificările trimise de către Softaculous
de Sebastian SzlivkaVizualizări 198Actualizat acum 7 luniPublicat la 23/08/2018
Introducere
Dacă ați instalat un script/aplicație pe găzduire cu ajutorul Softaculous, veți primi email-uri legate de actualizări disponibile, modificări efectuate, backup-uri etc.
Softaculous oferă posibilitatea de a personaliza aceste notificări. Putem să optăm să primim doar unele sau să le oprim pe toate.
Cerințe
- Vom avea nevoie de datele de autentificare cPanel, primit în email-ul cu datele de administare.
Pași
- După autentificare în cPanel vom merge spre secțiunea Software și vom face click pe Softaculous Apps Installer.
- O dată ce interfața Softaculous s-a încărcat vom face click pe Email Settings din bara de navigare din partea dreaptă sus.
- În următoarea pagină vom putea face personalizările dorite.
În primul câmp Email Address vom putea modifica căsuța de email pe care primim notificările. Mai jos vom bifa ce informații dorim să primim pe căsuța de email:
Installation Emails - detalii legate de instalare.
Remove Installations - detalii legate de ștergerea unei aplicații.
Edit Installations - detalii privind modificarea unei aplicații.
Backup Emails - informații privind backup-urile efectuate de Softaculous.
Restore Emails - informații privind repunerile efectuate de Softaculous.
Clone Emails - detalii când clonăm o aplicație existentă.
Staging Emails - detalii privind aplicațiile folosite în scop de testare.
Import Emails - detalii legate de o aplicație importată dintr-o sursă externă.
Disable All Update Notifications Emails - dacă se bifează nu veți mai primi email-uri legate de actualizările disponibile pentru aplicațiile instalate.
Email password in plain text - dacă se bifează se va permite trimiterea parolelor setate pe căsuța de email.
**Dacă nu dorim să primim nici un email, vom debifa toate chenarele.
După ce s-au făcut personalizările vom face click pe butonul Edit Email Settings de la baza paginii.
- Dacă totul a decurs fără probleme vom fi întâmpinați de mesajul Done Your email settings were saved successfully.
Articole Similare
15
Adăugarea unui contact secundar (Subcontact)Tutoriale • Comercial | contact | secundar | subcontact
Procedura de adăugare a unui contact secundar în contul de client.
de Mark DohiVizualizări 1232Actualizat acum 5 luniPublicat la 08/07/2017
13
Instalarea unei aplicații prin pluginul cPanel SoftaculousTutoriale • Softaculous | softaculous | wordpress | instalare | cpanel | plugin | cms | aplicație | aplicații
Acest articol vă descrie pașii necesari instalării unei aplicații prin pluginul cPanel Softaculous.
de Sebastian SzlivkaVizualizări 3320Actualizat acum 7 luniPublicat la 10/10/2017
6
Mutarea serviciilor între două conturi de client Hostico.Tutoriale • Comercial | mutare | servicii | găzduire | domeniu
În acest tutorial vor fi prezentați pașii necesari în vederea mutării unui serviciu către un alt utilizator Hostico.
de Mark DohiVizualizări 2332Actualizat acum 5 luniPublicat la 24/01/2022
3
Administrarea plății recurenteTutoriale • Comercial | plată | recurentă | credit card | lunar
În acest articol, vom parcuge etapele necesare activării plății recurente pe serviciile Hostico, precum și administrarea acestora
de Mark DohiVizualizări 1291Actualizat acum 8 luniPublicat la 25/06/2021
3
Activarea facturării pe subcontacteTutoriale • Comercial | subcontact | facturare | proformă
Acest articol exemplifică pașii necesari pentru activarea facturării pe subcontacte
de Mark DohiVizualizări 670Actualizat acum 4 luniPublicat la 08/06/2022