Urmărire livrare email în cPanel

Introducere
Acest tutorial vă explică modul în care se poate vizualiza traseul de livrare a unui mesaj.
Cerințe
- un cont cPanel
Paşi de urmat
- după autentificarea în panoul de control cPanel, în interfaţa ce se va afişa, căutăm secţiunea "ADRESĂ DE E-MAIL", iar acolo facem click pe "Urmărire livrare"
- în fereastra ce se va afișa vom avea mai multe optiuni:
- "Afișare totală" ce ne afișează un raport complet al tuturor mail-urilor
2. "Show Blocked & Failed" ce ne afișează un raport doar al mail-urilor ce au fost blocate sau care nu au reușit să ajungă la destinatar.
3. în cazul în care se dorește un raport ce include doar o anumită căsuţă de mail, acesta se va completa în caseta "Recipient Email (optional)" dupa care se face click pe "Executare raport"
- după alegerea și executarea uneia din cele trei opțiuni, mai jos în pagină se va genera raportul ce va putea fi sortat după preferință prin bifarea sau debifarea celor patru opțiuni disponibile.
- tabelul va arăta implicit șapte coloane de infomații acestea putând fi sortate sau adăugate coloane de informații noi bifând opțiunile ce se pot vedea in icoana din colțul drepta sus al raportului
- toate datele din acest raport sunt reținute timp de zece zile.
În cazul în care după citirea și parcurgerea pașiilor prezentați în articol nu reușiți să finalizați cu succes acțiunea descrisă, nu obțineți rezultatul dorit ori în cazul în care aveți întrebări sau nelămuriri suplimentare vă rugăm să nu ezitați să ne contactați.