0
Modificarea perioadei de facturare
Publicat de Mark Dohi la 2020-Jun-25
În acest tutorial vă vom arăta cum putem modifica perioada de facturare a serviciilor deținute

Introducere
Acest tutorial va ilustra paşii necesari modificării perioadei de facturare a unui serviciu activ.
Cerințe
- cont de client Hostico existent
- un serviciu activ
Pași
- După autentificarea în contul de client Hostico, se va merge la secţiunea Servicii -> Serviciile Mele iar în cazul domeniilor Domenii -> Domeniile Mele.
- În pagina deschisă vor fi afișate toate serviciile deținute în cont.
- Se va accesa butonul Configurare din dreptul serviciului la care urmează să actualizăm perioada de facturare
- În partea dreaptă, sub secțiunea Imagine generală vom face click pe butonul Perioadă Facturare
- Ulterior pentru a finaliza procedura, va trebui selectată perioada de facturare dorită, după care se va accesa butonul Actualizare
Note
- Modificarea perioadei de facturare poate fi realizată doar în cazul în care serviciul de găzduire este unul activ, iar în cont nu a fost generată factura proformă pentru prelungirea serviciului.
- Dacă se dorește modificarea perioadei de facturare, respectiv actualizarea facturii proforme a unui serviciu suspendat, vă rugăm contactați departamentul comercial la adresa office@hostico.ro
!
În cazul în care după citirea și parcurgerea pașiilor prezentați în articol nu reușiți să finalizați cu succes acțiunea descrisă, nu obțineți rezultatul dorit ori în cazul în care aveți întrebări sau nelămuriri suplimentare vă rugăm să nu ezitați să ne contactați.
!
© 2000 - 2021 Hostico™ - Awesome Projects SRL