0

Deschidere tichet de asistență

Publicat de Andrea Zemba la 2017-Jul-15
În acest tutorial veți învăța să deschideți un tichet din contul de client Hostico
Hostico Play

Introducere:

  •  În acest tutorial veți invăța să deschideți un tichet de asistență

Cerințe:

  • Un cont de client Hostico - în cazul în care acesta nu există puteți accesa tutorialul Creare cont client Hostico în vederea explicării paşilor necesari creării unuia

Pași:

  • După autentificarea în contul de client va trebui să accesați Mesaje :
  • Pe urmă să alegeți departamentul către care doriți să trimiteți solicitarea dumneavoastră: Informații , Comercial , Tehnic :



  • Câmpurile afișate vor trebui completate în modul următor :

   - Nume - numele dumneavoastră
   - Adresa e-mail - adresa de e-mail pentru contact
   - Subiect - se notează subiectul solicitării
   - Departament - va fi selectat implicit conform acțiunii din pagina anterioară
   - Servicii similare - dacă solicitarea face referire la un serviciu deținut la Hostico acesta trebuie selectat
   - Prioritate - se selectează nivelul dorit
   - Mesaj - descrierea solicitării dumneavoastră
   - Atașament - dacă este nevoie puteți atașa un fișier cu una din extensiile permise afișate

      

  • Pentru a transmite solicitatea dumneavoastră după completarea câmpurilor va trebui să apăsați pe butonul Trimite.
!

În cazul în care după citirea și parcurgerea pașiilor prezentați în articol nu reușiți să finalizați cu succes acțiunea descrisă, nu obțineți rezultatul dorit ori în cazul în care aveți întrebări sau nelămuriri suplimentare vă rugăm să nu ezitați să ne contactați.

!
pixel
AwesomeChat by Hostico
×

Hostico utilizează, colectează și procesează cookie-uri pentru funcționalitate, securitate, analiză trafic și îmbunătățirea uzabilității portalului.

detalii cookie