0

Creare filtre individuale de e-mail în cPanel

Publicat de Cătălin Adrian la 30/01/2018
Acest articol explică modul în care se gestionează un filtru destinat traficului de e-mail în cPanel
Tutoriale Email cpanel • mail • filtre
Hostico Play

Introducere

Acest tutorial explică modul în care se gestionează filtrele de mail în contul cPanel.

Cerințe

  • un cont cPanel

Paşi de urmat

  • după autentificarea în panoul de control cPanel, în interfaţa ce se va afişa, căutăm secţiunea "ADRESĂ DE E-MAIL", iar acolo facem click pe "Filtre e-mail"

Filtre e-mail cont cPanel

  • în fereastra următoare există un filtru 'după utilizatori' ce permite căutarea rapidă a unei anumite căsuțe de mail

Filtre dupa utilizator

  • butoanele din dreapta fiecărei căsuțe permit editarea unui filtru existent pe acea căsuță sau creare unui filtru nou
!

În cazul în care după citirea și parcurgerea pașiilor prezentați în articol nu reușiți să finalizați cu succes acțiunea descrisă, nu obțineți rezultatul dorit ori în cazul în care aveți întrebări sau nelămuriri suplimentare vă rugăm să nu ezitați să ne contactați.

!
pixel
AwesomeChat by Hostico
×

Hostico utilizează, colectează și procesează cookie-uri pentru funcționalitate, securitate, analiză trafic și îmbunătățirea uzabilității portalului.

detalii cookie