0
Creare filtre globale e-mail în cPanel
Publicat de Cătălin Adrian la 2018-Jan-30
Acest articol explică modul în care se setează un filtru destinat traficului de e-mail în cPanel

Introducere
Acest tutorial explică modul în care se configurează un filtru de mail în contul cPanel.
Cerințe
- un cont cPanel
Paşi de urmat
- după autentificarea în panoul de control cPanel, în interfaţa ce se va afişa, căutăm secţiunea "ADRESĂ DE E-MAIL", iar acolo facem click pe "Filtre globale e-mail"
- în fereastra următoare se face click pe "Creare filtru nou"
- în fereastra următoare se completează căsuța cu numele filtrului dorit, în cazul de față "Newsletter"
- în aceeași pagină se stabilesc regulile filtrului în funcție de nevoie, în cazul de față "Subiect" care "Conține" în titlu cuvântul ce va fi trecut în căsuța de mai jos:
- în această situație orice mail care în SUBIECT va CONȚINE cuvântul "newsletter" va fi filtrat conform acțiunilor ce se pot selecta din căsuța "Acțiuni"
- după care se apasă butonul "Creare"
Se pot adăuga filtre și acțiuni multiple facând click în dreapta pe + sau - pentru a îndepărta filtrul.
!
În cazul în care după citirea și parcurgerea pașiilor prezentați în articol nu reușiți să finalizați cu succes acțiunea descrisă, nu obțineți rezultatul dorit ori în cazul în care aveți întrebări sau nelămuriri suplimentare vă rugăm să nu ezitați să ne contactați.
!
© 2000 - 2021 Hostico™ - Awesome Projects SRL