0

Creare filtre globale e-mail în cPanel

Publicat de Cătălin Adrian la 2018-Jan-30
Acest articol explică modul în care se setează un filtru destinat traficului de e-mail în cPanel
Tutoriale Email cpanel • mail • filtru • global
Hostico Play

Introducere

Acest tutorial explică modul în care se configurează un filtru de mail în contul cPanel.

Cerințe

  • un cont cPanel

Paşi de urmat

  • după autentificarea în panoul de control cPanel, în interfaţa ce se va afişa, căutăm secţiunea "ADRESĂ DE E-MAIL", iar acolo facem click pe "Filtre globale e-mail"

Filtre globale e-mail

  • în fereastra următoare se face click pe "Creare filtru nou"

Creare filtru nou

  • în fereastra următoare se completează căsuța cu numele filtrului dorit, în cazul de față "Newsletter"

Nume Filtru

  • în aceeași pagină se stabilesc regulile filtrului în funcție de nevoie, în cazul de față "Subiect" care "Conține" în titlu cuvântul ce va fi trecut în căsuța de mai jos:

Reguli pentru filtru

  • în această situație orice mail care în SUBIECT va CONȚINE cuvântul "newsletter" va fi filtrat conform acțiunilor ce se pot selecta din căsuța "Acțiuni"

Actiuni de filtrare e-mail

  • după care se apasă butonul "Creare"

Se pot adăuga filtre și acțiuni multiple facând click în dreapta pe + sau - pentru a îndepărta filtrul.

!

În cazul în care după citirea și parcurgerea pașiilor prezentați în articol nu reușiți să finalizați cu succes acțiunea descrisă, nu obțineți rezultatul dorit ori în cazul în care aveți întrebări sau nelămuriri suplimentare vă rugăm să nu ezitați să ne contactați.

!
pixel
AwesomeChat by Hostico
×

Hostico utilizează, colectează și procesează cookie-uri pentru funcționalitate, securitate, analiză trafic și îmbunătățirea uzabilității portalului.

detalii cookie