4

Adăugarea unui contact secundar (Subcontact)

Publicat de Mark Dohi la 08/07/2017
În acest tutorial vom prezenta modalitatea de adăugare a unui contact secundar la contul de client.
Hostico Play

Introducere

 În acest tutorial vom prezenta modalitatea de adăugare a unui contact secundar la contul de client.

Cerințe

  • Un cont de client Hostico existent

Pași

  • După autentificarea în contul de client va trebuii să faceţi click pe Contact nou

Adaugare Contact Secundar

  • Va fi afişată o nouă pagină cu opţiunea Contacte/conturi secundare preselectată împreună cu un formular pentru completarea datelor persoanei de contact.

Campuri completare date

  • Dacă doriţi ca acest contact să aibă drepturi de autentificare respectiv modificare asupra contului de client Hostico trebuie să bifaţi căsuţa cu activarea facilităţilor de cont secundar

  Permisiuni pentru contul secundar

  • Pentru tipul de notificări pe care le va primi contactul secundar pe mail va trebuii să bifaţi căsutele aferente

Preferinte Notificari

  • La finalizarea setărilor pentru ca acestea să fie salvate şi contactul secundar adăugat se apasă pe
!

În cazul în care după citirea şi parcurgerea paşiilor prezentaţi în articol nu reuşiţi să finalizaţi cu succes acţiunea descrisă, nu obţineţi rezultatul dorit ori în cazul în care aveţi întrebări sau nelămuriri suplimentare vă rugăm să nu ezitaţi să ne contactaţi.

!
pixel
Hostico LiveChat
×