4

Adăugarea unui contact secundar (Subcontact)

Publicat de Mark Dohi la 2017-Jul-08
În acest tutorial vom prezenta modalitatea de adăugare a unui contact secundar la contul de client.
Hostico Play

Introducere

 În acest tutorial vom prezenta modalitatea de adăugare a unui contact secundar la contul de client.

Cerințe

  • Un cont de client Hostico existent

Pași

  • După autentificarea în contul de client va trebuii să faceţi click pe Contact nou
  • Va fi afişată o nouă pagină cu opţiunea Contacte/conturi secundare preselectată împreună cu un formular pentru completarea datelor persoanei de contact.
  • Dacă doriţi ca acest contact să aibă drepturi de autentificare respectiv modificare asupra contului de client Hostico trebuie să bifaţi căsuţa cu activarea facilităţilor de cont secundar

  Permisiuni pentru contul secundar

  • Pentru tipul de notificări pe care le va primi contactul secundar pe mail va trebuii să bifaţi căsutele aferente

Preferinte Notificari

  • La finalizarea setărilor pentru ca acestea să fie salvate şi contactul secundar adăugat se apasă pe
!

În cazul în care după citirea și parcurgerea pașiilor prezentați în articol nu reușiți să finalizați cu succes acțiunea descrisă, nu obțineți rezultatul dorit ori în cazul în care aveți întrebări sau nelămuriri suplimentare vă rugăm să nu ezitați să ne contactați.

!
pixel
AwesomeChat by Hostico
×

Hostico utilizează, colectează și procesează cookie-uri pentru funcționalitate, securitate, analiză trafic și îmbunătățirea uzabilității portalului.

detalii cookie