0
Actualizarea datelor personale în contul de client
Publicat de Mark Dohi la 2018-Mar-03
În acest tutorial vom arăta cum se pot actualiza datele personale în contul de client.

Introducere
- În acest tutorial vom arăta cum se pot actualiza datele personale în contul de client.
Cerințe
- Cont de client Hostico
PaÅŸi
- După logarea în contul de client cu succes, se merge la secÅ£iunea Actualizare.
- Se va deschide o nouă fereastră, în care apar datele actuale. Această fereastră permite actualizarea tuturor datelor din contul de client
- După ce datele au fost modificate, se face click pe butonul Salvare Modificări, pentru a nu pierde informaţia introdusă
- Dacă au fost urmaţi toţi paşii corespunzător, va apărea un mesaj de confirmare
Note
- Datele trebuie să fie complete È™i reale iar în cazul persoanelor fizice acestea să aparÅ£ină unei persoane majore!
- Actualizarea datelor în contul de client este necesară în cazul modificării datelor de facturare.
- În cazul în care, în contul de client este emisă deja o factură proformă (sau mai multe) datele acestora nu vor fi actualizate automat ca urmare a modificării datelor . Pentru acest aspect va fi necesar să vă actualizaÈ›i proformele din cont Actualizare Factură Proformă.
- În cazul Persoanelor Juridice care nu au număr de inregistrare la Registrul ComerÈ›ului , la rubrica ”Nr. Înregistrare Registrul ComerÈ›ului” se va completa cu cratimă (-)
!
În cazul în care după citirea și parcurgerea pașiilor prezentați în articol nu reușiți să finalizați cu succes acțiunea descrisă, nu obțineți rezultatul dorit ori în cazul în care aveți întrebări sau nelămuriri suplimentare vă rugăm să nu ezitați să ne contactați.
!
© 2000 - 2021 Hostico™ - Awesome Projects SRL