Deschidere tichet de asistență

În acest tutorial veți învăța să deschideți un tichet din contul de client Hostico
Publicat de Andrea Akosi acum 494 zile, 8 ore și 49 minute
Hostico Play

Introducere:

  •  În acest tutorial veți invăța să deschideți un tichet de asistență

Cerințe:

  • Un cont de client Hostico - în cazul în care acesta nu există puteți accesa tutorialul Creare cont client Hostico în vederea explicării paşilor necesari creării unuia

 

Pași:

  • După autentificarea în contul de client va trebui să accesați Deschide un tichet :

       

 

  • Pe urmă să alegeți departamentul către care doriți să trimiteți solicitarea dumneavoastră: Informații , Comercial , Tehnic :

      

 

  • Câmpurile afișate vor trebui completate în modul următor :

   - Subiect - se notează subiectul solicitării
   - Departament - va fi selectat implicit conform acțiunii din pagina anterioară
   - Servicii similare - dacă solicitarea face referire la un serviciu deținut la Hostico acesta trebuie selectat
   - Prioritate - se selectează nivelul dorit
   - Mesaj - descrierea solicitării dumneavoastră
   - Atașament - dacă este nevoie puteți atașa un fișier cu una din extensiile permise afișate

     

 

  • Pentru a transmite solicitatea dumneavoastră după completarea câmpurilor va trebui să apăsați pe butonul Trimite  .
!
În cazul în care după citirea şi parcurgerea paşiilor prezentaţi în articol nu reuşiţi să finalizaţi cu succes acţiunea descrisă, nu obţineţi rezultatul dorit ori în cazul în care aveţi întrebări sau nelămuriri suplimentare vă rugăm să nu ezitaţi să ne contactaţi.
×
pixel