Adăugarea unui contact secundar (Subcontact)

În acest tutorial vom prezenta modalitatea de adăugare a unui contact secundar la contul de client.
Publicat de Mark Dohi acum 523 zile, 12 ore și 37 minute
Hostico Play

Introducere

 În acest tutorial vom prezenta modalitatea de adăugare a unui contact secundar la contul de client.

Cerințe

  • Un cont de client Hostico existent

Pași

  • După autentificarea în contul de client va trebuii să faceţi click pe Contact nou

  • Va fi afişată o nouă pagină cu opţiunea Contacte/conturi secundare preselectată împreună cu un formular pentru completarea datelor persoanei de contact.

  • Dacă doriţi ca acest contact să aibă drepturi de autentificare respectiv modificare asupra contului de client Hostico trebuie să bifaţi căsuţa cu activarea facilităţilor de cont secundar

 

  • Pentru tipul de notificări pe care le va primi contactul secundar pe mail va trebuii să bifaţi căsutele aferente

  • La finalizarea setărilor pentru ca acestea să fie salvate şi contactul secundar adăugat se apasă pe
!
În cazul în care după citirea şi parcurgerea paşiilor prezentaţi în articol nu reuşiţi să finalizaţi cu succes acţiunea descrisă, nu obţineţi rezultatul dorit ori în cazul în care aveţi întrebări sau nelămuriri suplimentare vă rugăm să nu ezitaţi să ne contactaţi.
×
pixel