Întocmirea contractelor și cererilor furnizate de Hostico

În acest tutorial vor fi prezentate etapele necesare în vederea semnării contractelor/cererilor furnizate de către Hostico
Publicat de Mark Dohi acum 52 zile, 3 ore și 21 minute

Introducere

Acest tutorial va ilustra pașii necesari în vederea intocmiri și semnării contractelor/cererilor furnizate de Hostico.

Cerințe

  •  o adresă de email validă
  • actele necesare în vederea completării contractelor
  • dispozitiv mobil smart (opțional)

Pași

  • Primul pas în vederea intocmirii și semnării contractelor este înștiințarea departamentului comercial cu privire la contractul dorit (la adresa office@hostico) și furnizarea documentelor necesare.
  • În cazul persoanelor fizice, indiferent de care contract vorbim, va fi necesară furnizarea actului de indentitate al titularului de drept figurat în contul de client Hostico.
  • Pentru persoane juridice pe lângă actul de identitate al reprezentantului, va fi necesară furnizarea copiei certificatului de înregistrare în registrul comerțului.
  • În momentul de față punem la dispoziția clienților 5 tipuri de documente:

    - Contract de găzduire servicii WEB
    - Contract de Afiliere
    - Declaraţie pe propire răspundere privind venitul afiliatului
    - Cerere cedare/acceptare servicii
    - Cerere ștergere cont de client
  • Fiecare dintre documentele prezentate mai sus vor fi întocmite strict la cererea clientului și doar odată ce actele necesare au fost furnizate.
  • De îndată ce documentul a fost întocmit se va trimite automat un email (din partea Awesome Projects no-reply@dochub.com) cu titlul: ACTION NEEDED: DENUMIREA CONTRACTULUI pe adresa aferentă contului de client. Acest email va arată astfel:

  • rugăm asigurați în mometul în care accesați email-ul ca acesta fie cel prezentat anterior. Hostico nu își asumă răspunderea în cazul în care accesați link-uri frauduloase iar informația personală ajunge în mâini nedorite!
  • După ce ați identificat email-ul în cauză, va trebui faceţi click pe butonul View Document

 

  • Se va deschide o pagină în care va apărea un mesaj sub formă de banner. Pentru a putea trece la semnarea contractului, va trebui bifaţi I agree to use electronic records and signatures. Ulterior bifării căsuței respective se va face click pe Let's Do This!

  • După ce a fost parcurs pasul anterior, se va putea vizualiza contractul în vederea semnării acestuia. Acest lucru se va face din partea inferioară a paginii accesând butonul Sign Here.

  • Se va afișa o fereastră în care aveți patru posibilități de semnare :
    - Prin intermediul telefonului mobil
    - Semnătură de tip "desen"
    - Urcarea unei semnături de tip imagine
    - Prin redactare
  • Pentru acest exemplu am ales metoda  "desen". După ce sunteți satisfăcut cu semnătura realizată se va face click pe SAVE în colțul inferior drept al paginii.

  • Penultimul pas constă în finalizarea procedurii prin acesarea butonului verde Finalize.

  • Se va deschide o fereastră mică în care se poate introduce un text, însă acest pas este opțional, după care se va accesa Finalize Document

      

  • Dacă procesul a avut loc cu succes, va fi afișat un mesaj de confirmare.

  • Ulterior acestei semnări, documentul va fi semnat și de către Hostico. După ce ambele părți au semnat cu succes, documentul va fi trimis pe mail, care va putea fi descărcat în varianta PDF.

Note

  • Documentele vor fi semnate de către Hostico și trimise doar după ce clientul semnează în locul prestabilit.
  • Valabilitatea contractelor nesemnate este de 30 zile. Dacă în decurs de 30 zile nu a avut semnarea contractelor de către cele două părți, acesta va fi anulat automat, iar link-ul receptionat va fi nefuncțional.

  • În cazul solicitărilor de mutare servicii dintr-un cont de client în altul, va fi necesară furnizarea actelor de către ambele părți (atât cel care cedează cât și cel care recepționează serviciile), iar semnarea va avea loc în următoarea ordine: Cedent -> Beneficiar -> Hostico. Dacă cedentul nu a semnat, nu se va putea trece la următorul pas.
  • În cazul solicitărilor de ştergere a contului , singurul semnatar va fi solicitantul în cauză
!
În cazul în care după citirea şi parcurgerea paşiilor prezentaţi în articol nu reuşiţi să finalizaţi cu succes acţiunea descrisă, nu obţineţi rezultatul dorit ori în cazul în care aveţi întrebări sau nelămuriri suplimentare vă rugăm să nu ezitaţi să ne contactaţi.
×
pixel