Plasare comandă certificat SSL

În acest tutorial vor fi prezentate etapele necesare în vederea plasării unei comenzi de certificat SSL
Publicat de Mark Dohi acum 112 zile, 19 ore și 14 minute
Hostico Play

Introducere

În acest tutorial este prezentată modalitatea prin care se poate plasa o comandă de certificat SSL.

Cerințe

  • cont de client Hostico existent

Pași

  • Primul pas este autentificarea în contul de client, și accesarea secțiunii Servicii -> Comandă Nouă

 

 

  • Ulterior se va naviga în partea stângă a paginii, și se va face click pe Certificate SSL

 

 

  • În pagina deschisă vor fi afișate tipurile de certificat SSL oferite spre vânzare.

          

 

  • În fereastra afișată va fi introdus domeniul pe care se dorește securizarea și se va face click pe Continuare. Domeniul va fi introdus fără www. în față.

 

  • Se va alege perioada de facturare și se va face click pe butonul Continuare

                                                               

  • Ultimii doi pași sunt reprezentați prin verificarea comenzii și a datelor de facturare. La final se va bifa "Am citit și sunt de acord cu Termenii și Condițiile Legale de livrare a Serviciilor" și se va accesa butonul Finalizare Comandă

Note

  • După plasarea comenzii denumirea certificatului poate fi modificată la cerere, însă dacă factura a fost achitată certificatul va fi comandat la furnizor, fără posibilitate de modificare ulterioară.
  • Certificatele sunt comandate de la furnizori acreditați. Pentru clienții care dețin găzduire la noi eliberarea se face automat, însă pentru persoanele care nu au site-ul găzduit la Hostico va fi nevoie de o confirmare din partea deținătorului. Acestă confirmare se va face de către client pe baza link-ului primit de la furnizor pe adresa de email admin@xxxxxxx.xx (unde x reprezintă denumirea domeniului). Adresele de email sunt prestabilite și nu pot fi modificate în căsuțe personale. În cazul în care nu există căsuța respectivă, va trebui creată pe găzduirea deținută. Dacă aveți nevoie de îndrumare în crearea căsuței, vă punem la dispoziție un articol în acesta privință: Creare căsuță de email în cPanel
  • Instalarea certificatelor SSL va fi realizată de către departamentul tehnic Hostico, doar în cazul în care dețineți o găzduire activată la noi. Pentru persoanele care nu dețin găzduire, certificatul (fișierele necesare în vederea instalării certificatului) vor fi trimise pe adresa de email din contul de client.
  • Chiar dacă certificatul a fost instalat cu succes, va trebui ca toate link-urile de pe domeniu să fie modificate din varianta http în https
  • La certificatele Rapid SSL și RapidSSL Wildcard singura modalitate de eliberare (verificare deținător), este prin intermediul adresei de email prestabilite admin@xxxxxxx.xx (unde x reprezintă denumirea domeniului). La cererea clientului acestă căsuță poate fi modificată pe: administrator, hostmaster, webmaster, postmaster.
!
În cazul în care după citirea şi parcurgerea paşiilor prezentaţi în articol nu reuşiţi să finalizaţi cu succes acţiunea descrisă, nu obţineţi rezultatul dorit ori în cazul în care aveţi întrebări sau nelămuriri suplimentare vă rugăm să nu ezitaţi să ne contactaţi.
×
pixel