Plasare comandă de upgrade

În acest tutorial veți învăța cum se plasează o comandă de upgrade pentru o găzduire existentă din contul de client Hostico
Publicat de Mark Dohi acum 208 zile, 14 ore și 31 minute
Hostico Play

Introducere

În acest tutorial vom parcurge pașii necesari plasării unei comenzi de upgrade la o găzduire.

Cerințe

  •  Cont de client Hostico
  •  O găzduire activă

Pași

  • După autentificarea în contul de client Hostico, se va merge la secţiunea Servicii -> Serviciile Mele 

  • Fereastra deschisă va afișa toate tipurile de servicii deținute. În cazul în care numărul serviciilor este mare, se pot filtra rezultatele utilizând bara de căutare

  • Se va face click pe serviciul la care se dorește plasarea comenzii de upgrade

  • În partea stângă se vor afișa o serie de acțiuni.  Accesăm opțiunea Upgrade/Downgrade

  • Pe pagina afișată sunt prezente toate pachetele la care se poate face migrarea, alături de planurile tarifare și descrierea configurațiilor. Se va face click pe Alegeți un serviciu în dreptul serviciului dorit

  • Ultimul pas înainte de finalizarea comenzii este verificarea costului de migrare și alegerea modalității de plată. După ce s-a asigurat că pachetul ales este cel dorit se va finaliza procesul accesând Click pentru continuare

Note

  • Costul de actualizare este calculat pornind de la un credit pentru restul zilelor nefolosite din pachetul actual şi taxarea noului pachet pentru aceeaşi perioadă. Astfel, plătiţi doar diferenţa pentru serviciul suplimentar ales pe perioada rămasă activă .
  • În cazul serviciilor care trec de la un plan de găzduire fără IP dedicat către unul cu IP (ex: trecere de la Personal Mini către Business Midi), perioada de alocare a IP-ului va fi stabilită de comun acord  însă recomandarea este ca aceasta să se realizeze pe parcursul nopţii pentru a evita eventualele fluctuații de funcționare care pot însoți procesul.
  • În cazul migrării de la un pachet Personal sau Business către un pachet SEO/Reseller/VPS, perioada de migrare va fi stabilită de comun acord însă recomandarea este ca aceasta să se realizeze pe parcursul nopţii fluxul de activitate fiind mai redus noaptea.
  • Pentru comenzile de downgrade este indicat să se contacteze suportul online, sau să se trimită o înștiințare pe office@hostico.ro, deoarece trebuie analizate o serie de factori înainte să se facă trecerea.
!
În cazul în care după citirea şi parcurgerea paşiilor prezentaţi în articol nu reuşiţi să finalizaţi cu succes acţiunea descrisă, nu obţineţi rezultatul dorit ori în cazul în care aveţi întrebări sau nelămuriri suplimentare vă rugăm să nu ezitaţi să ne contactaţi.
×
pixel