Actualizarea datelor personale în contul de client

În acest tutorial vom arăta cum se pot actualiza datele personale în contul de client.
Publicat de Mark Dohi acum 289 zile, 20 ore și 16 minute
Hostico Play

Introducere

  • În acest tutorial vom arăta cum se pot actualiza datele personale în contul de client.

Cerințe

  • Cont de client Hostico

Paşi

  • După logarea în contul de client cu succes, se merge la secţiunea Actualizare.

                                                                                                           

  • Se va deschide o nouă fereastră, în care apar datele actuale. Această fereastră permite actualizarea tuturor datelor din contul de client.

                                                

 

  • După ce datele au fost modificate, se face click pe butonul Salvare Modificări, pentru a nu pierde informaţia introdusă

 

                                                          

  • Dacă au fost urmaţi toţi paşii corespunzător, va apărea un mesaj de confirmare

Note

  • Datele trebuie să fie complete și reale iar în cazul persoanelor fizice acestea să aparţină unei persoane majore!
  • Actualizarea datelor în contul de client este necesară în cazul modificării datelor de facturare.
  • În cazul în care, în contul de client este emisă deja o factură proformă (sau mai multe) datele acestora nu vor fi actualizate automat ca urmare a modificării datelor . Pentru acest aspect va trebui să ne contactaţi.
  • În cazul Persoanelor Juridice care nu au număr de inregistrare la Registrul Comerțului , la rubrica  ”Nr. Înregistrare Registrul Comerțului”  se va completa cu cratimă (-)
!
În cazul în care după citirea şi parcurgerea paşiilor prezentaţi în articol nu reuşiţi să finalizaţi cu succes acţiunea descrisă, nu obţineţi rezultatul dorit ori în cazul în care aveţi întrebări sau nelămuriri suplimentare vă rugăm să nu ezitaţi să ne contactaţi.
×
pixel