Creare filtre globale e-mail în cPanel

Acest articol explică modul în care se setează un filtru destinat traficului de e-mail în cPanel
Publicat de Catalin Adrian acum 238 zile, 13 ore și 57 minutes
Tutoriale Email cpanelmailfiltruglobal
0
Hostico Play

Introducere

Acest tutorial explică modul în care se configurează un filtru de mail în contul cPanel.

Cerințe

  • un cont cPanel

Paşi de urmat

  • după autentificarea în panoul de control cPanel, în interfaţa ce se va afişa, căutăm secţiunea "ADRESĂ DE E-MAIL", iar acolo facem click pe "Filtre globale e-mail"

  • în fereastra următoare se face click pe "Creare filtru nou"

  • în fereastra următoare se completează căsuța cu numele filtrului dorit, în cazul de față "Newsletter"

  • în aceeași pagină se stabilesc regulile filtrului în funcție de nevoie, în cazul de față "Subiect" care "Conține" în titlu cuvântul ce va fi trecut în căsuța de mai jos:

  • în această situație orice mail care în SUBIECT va CONȚINE cuvântul "newsletter" va fi filtrat conform acțiunilor ce se pot selecta din căsuța "Acțiuni"

  • după care se apasă butonul "Creare"

Se pot adăuga filtre și acțiuni multiple facând click în dreapta pe + sau - pentru a îndepărta filtrul.

!
În cazul în care după citirea şi parcurgerea paşiilor prezentaţi în articol nu reuşiţi să finalizaţi cu succes acţiunea descrisă, nu obţineţi rezultatul dorit ori în cazul în care aveţi întrebări sau nelămuriri suplimentare vă rugăm să nu ezitaţi să ne contactaţi.
×
pixel