Urmărire livrare email în cPanel

Acest articol va explica modul în care se poate urmării parcursul și statusul livrării unui e-mail în cPanel
Publicat de Catalin Adrian acum 347 zile, 16 ore și 24 minute
Hostico Play

Introducere

Acest tutorial vă explică modul în care se poate vizualiza traseul de livrare a unui mesaj.

Cerințe

  • un cont cPanel

Paşi de urmat

  • după autentificarea în panoul de control cPanel, în interfaţa ce se va afişa, căutăm secţiunea "ADRESĂ DE E-MAIL", iar acolo facem click pe "Urmărire livrare"

  • în fereastra ce se va afișa vom avea mai multe optiuni:
  1. "Afișare totală" ce ne afișează un raport complet al tuturor mail-urilor

   

2. "Show Blocked & Failed" ce ne afișează un raport doar al mail-urilor ce au fost blocate sau care nu au reușit să ajungă la destinatar.

  3. în cazul în care se dorește un raport ce include doar o anumită căsuţă de mail, acesta se va completa în caseta "Recipient Email (optional)" dupa care se face click pe "Executare raport"

  • după alegerea și executarea uneia din cele trei opțiuni, mai jos în pagină se va genera raportul ce va putea fi sortat după preferință prin bifarea sau debifarea celor patru opțiuni disponibile.

  • tabelul va arăta implicit șapte coloane de infomații acestea putând fi sortate sau adăugate coloane de informații noi bifând opțiunile ce se pot vedea in icoana din colțul drepta sus al raportului

  • toate datele din acest raport sunt reținute timp de zece zile.
!
În cazul în care după citirea şi parcurgerea paşiilor prezentaţi în articol nu reuşiţi să finalizaţi cu succes acţiunea descrisă, nu obţineţi rezultatul dorit ori în cazul în care aveţi întrebări sau nelămuriri suplimentare vă rugăm să nu ezitaţi să ne contactaţi.
×
pixel