Întrebări Frecvente

Urmăreşte Hostico şi răsfoieşte printre cele 277 răspunsuri la întrebări frecvente.

 
 

Fiecare pachet de găzduire vine cu un domeniu principal atașat acestuia. De regulă acesta se alege în timpul plasării comenzii.
Dacă se dorește schimbarea domeniul principal, în această privință trebuie trimisă o solicitare către tehnic@hostico.ro fie direct prin mail fie prin deschiderea unui tichet din contul de client. Mesajul va conține:
- denumirea domeniului principal actual cât și denumirea noului domeniu care se dorește a fi setat ca principal
- specificarea nevoii de păstrare a informațiilor existente pe domeniul actual (site, mail-uri,baze de date) sau ștergerea completă a acestora .

Înainte de a solicita această modificare trebuie avute în vedere următoarele :
- noul domeniu principal va trebui să aibă setate nameserverele Hostico .
- este recomandată realizarea unui backup integral al datelor. Acest lucru se poate face cel mai simplu accesând cPanel -> Backup -> Download a Full Website Backup.
- în cazul în care noul domeniu va fi setat peste fișierele domeniului actual e posibil ca acesta să nu încarce corect site-ul pe noua denumire. Asta în cazul în care ați ales varianta păstrării fișierelor pe găzduire.  Ca totul să devină funcțional este nevoie de actualizarea link-urilor inițiale  din fișiere si bazele de date cu denumirea noului domeniu. Acest lucru se poate face din interfața de administrare a aplicației/site-ului deținut și/sau direct prin editarea fișierelor si a bazei de date.

pixel