Întrebări Frecvente

Urmărește Hostico și răsfoiește printre cele 312 răspunsuri la întrebări frecvente.

 
 
1

Oferiti plată recurentă?

Vizualizari
89
 

Da. Toate serviciile Hostico pot beneficia de plată recurentă, indiferent dacă acestea sunt sau nu active cu mici excepții.
Predefinit, serviciile din contul de client au plată recurentă dezactivată și este necesară activarea pe fiecare serviciu în parte pentru care se dorește automatizarea plății.
Sistemul de plată automată se face prin intermediul procesatorului de carduri, care în momentul generării proformei în cont, va încerca debitarea sumei din contul bancar atașat cardului.
În cazul în care suma din cont nu este suficientă pentru achitarea integrală a proformei, tranzacția va fi încercată la fiecare notificare de plată înainte de suspendarea serviciului.

Activarea sau dezactivarea opțiunii recurente, poate fi realizată urmărind articolul: Activarea Plății Recurente

pixel
AwesomeChat by Hostico
×

Hostico utilizează, colectează și procesează cookie-uri pentru funcționalitate, securitate, analiză trafic și îmbunătățirea uzabilității portalului.

detalii cookie