Întrebări Frecvente

Urmăreşte Hostico şi răsfoieşte printre cele 305 răspunsuri la întrebări frecvente.

 
 
 

La accesarea site-ului primesc 500 Internal Server Error, pagină alba sau erori PHP. Cum pot afla detalii despre problemă ?

Vizualizari
93
 

Pot exista situații în care la accesarea site-ului se afișează 500 Internal Server Error, o pagină albă sau alte mesaje ce conțin detalii despre eroarea întâmpinată (erori PHP ca exemplu).
În general aceste erori pot fi cauzate de:
- erori în sintaxa PHP.
- erori în sintaxa .htaccess.

Pentru a afla detalii despre aceste erori, în cazul în care browser-ul nu le afișează, va trebui sa verificăm logurile manual.
Logurile de erori pot fi accesate în următoarele moduri:
-în cazul panoului de control cPanel, detalii despre erori vor fi prezente în modulul, Errors din secțiunea Metrix.
-în cazul panoului de control Webuzo , detalii despre erori vor fi prezente în modulul Error Log din secțiunea Server Info.

Dacă variantele de mai sus nu oferă suficiente informații despre erorile întâmpinate, va trebui să consultăm fișierul error_log , din directorul rădăcină al site-ului sau al scriptului executat .
error_log poate fi accesat cu ajutorul File Manager al panoului de control sau folosind FTP. Putem întâmpina situații în care logul de erori nu este denumit error_log , ci are altă denumire setată de aplicație, cum ar fi : errors ,  exception_log , etc.

Pot exista situații în care nici o eroare nu este scrisă în logurile de erori. În acest caz, va trebui să ne asigurăm că avem activată directivele PHP log_errors și display_errors.
În cazul cPanel directivele PHP se pot verifica urmărind tutorialele:
Editare directive găzduire de tip shared
Editare directive găzduire de tip VPS
Totodată va trebui să ne asigurăm că inclusiv aplicația are activată funcțiile de afișare si de logare a erorilor. Aceasta setare diferă de la aplicație la aplicație.

pixel