Întrebări Frecvente

Urmăreşte Hostico şi răsfoieşte printre cele 305 răspunsuri la întrebări frecvente.

 
 
 

Durează mult până email-urile trimise ajung la destinație. Care este cauza ?

Vizualizari
177
 

Înainte ca un email să fie trimis, acesta va fi supus unor verificări care pot influența timpul în care un acesta este trimis. Serverul de e-mail va determina dacă expeditorul este autorizat să trimită mesajul. Programul de prevenire a spamului va determina dacă mesajul poate fi considerat spam. Mesajul va intra în coada de corespondență a serverului și va aștepta trimiterea . Apoi, aceiași pași vor fi făcuți si de serverul de mail al destinatarului, atunci când se primește mesajul.

Toate acestea se întâmplă foarte rapid și timpul de livrare a unui mesaj este de obicei sub un minut. Se poate ajunge însă la câteva minute/ore în următoarele cazuri :

 - un număr ridicat de mail-uri de verificat pe careva dintre cele două servere (expeditor / destinatar ) (congestie pe echipament)
- o congestie pe rețea
- un număr ridicat de verificări efectuate de careva dintre servere (antispam, dkim, spf, dmarc, etc )

Dacă întârzierea este cauzată de o problemă a serverului nostru sau cel destinatar, vi se va întoarce pe căsuță un raport cu problemele întâmpinate. Puteți să ne faceți un forward cu acest email, pentru o verificare amănunțită.

pixel