Întrebări Frecvente

Urmăreşte Hostico şi răsfoieşte printre cele 299 răspunsuri la întrebări frecvente.

 
 

Înainte ca un email să fie trimis, acesta va fi supus unor verificări care pot influența timpul în care un acesta este trimis. Serverul de e-mail va determina dacă expeditorul este autorizat să trimită mesajul. Programul de prevenire a spamului va determina dacă mesajul poate fi considerat spam. Mesajul va intra în coada de corespondență a serverului și va aștepta trimiterea . Apoi, aceiași pași vor fi făcuți si de serverul de mail al destinatarului, atunci când se primește mesajul.

Toate acestea se întâmplă foarte rapid și timpul de livrare a unui mesaj este de obicei sub un minut. Se poate ajunge însă la câteva minute/ore în următoarele cazuri :

 - un număr ridicat de mail-uri de verificat pe careva dintre cele două servere (expeditor / destinatar ) (congestie pe echipament)
- o congestie pe rețea
- un număr ridicat de verificări efectuate de careva dintre servere (antispam, dkim, spf, dmarc, etc )

Dacă întârzierea este cauzată de o problemă a serverului nostru sau cel destinatar, vi se va întoarce pe căsuță un raport cu problemele întâmpinate. Puteți să ne faceți un forward cu acest email, pentru o verificare amănunțită.

pixel