Întrebări Frecvente

Urmăreşte Hostico şi răsfoieşte printre cele 277 răspunsuri la întrebări frecvente.

 
 

Pentru a muta un serviciu / serviciile dintr-un cont de client Hostico în altul, vor trebui întocmite două cereri. O cerere se adresează persoanei / entității juridice care cedează serviciul în favoarea noului titular, iar cealaltă pentru persoana / entitatea juridică care acceptă serviciul.
În vederea întocmirii cererilor se vor trimite către office@hostico.ro  copii ale actelor de identitate ale celor două părți . Entitățile juridice vor trebui de asemenea să furnizeze pe lângă actul de identitate și o copie a certificatului de înregistrare al societății. Aceste documente se vor trimite de pe adresa de mail aferentă contului de client de pe care sunt respectiv spre care sunt transferate serviciile .
După întocmirea cererilor de către echipa Hostico, acestea se vor retrimite către client pentru a fi semnate și ștampilate (ștampilarea se face doar în cazul entităților juridice).
În momentul în care s-a finalizat semnarea cererilor de către clienți, acestea vor trebuie scanate și retrimise pe office@hostico.ro.
Ulterior recepționării cererilor, serviciile aferente vor fi mutate dintr-un cont în celălalt.

pixel