Întrebări Frecvente

Urmăreşte Hostico şi răsfoieşte printre cele 299 răspunsuri la întrebări frecvente.

 
 

Pentru a muta un serviciu / serviciile dintr-un cont de client Hostico în altul, va fi necesar întocmirea unei cereri online.
În vederea întocmirii, se vor trimite către office@hostico.ro  copii ale actelor de identitate ale celor două părți . Entitățile juridice vor trebui de asemenea să furnizeze pe lângă actul de identitate și o copie a certificatului de înregistrare al societății. Aceste documente se vor trimite de pe adresa de mail aferentă contului de client de pe care sunt respectiv spre care sunt transferate serviciile .
Ulterior recepționării documentelor solicitate  vor fi întocmite și trimise spre cedent respectiv beneficiar pentru semnare/ștampilare.
Procedura de semnare/ștampilare va avea loc online într-un mediu securizat mai multe detalii în această privință fiind disponibile la adresa : https://hostico.ro/tutoriale/428/întocmirea-contractelor-si-cererilor-furnizate-de-hostico .

pixel