Întrebări Frecvente

Urmăreşte Hostico şi răsfoieşte printre cele 305 răspunsuri la întrebări frecvente.

 
 
 

De ce am serviciul de găzduire suspendat ?

Vizualizari
45
 

Contul poate fi suspendat din următoarele motive :

    - Neplata facturii înainte de data scadentă, a se vedea Termeni și Condiții capitolul 4. Financiar , secțiunea Amânare/Suspendare/Reactivare
    - Încălcarea politicii acceptabile de Utilizare Resurse
    - Încălcarea Termenilor și Condițiilor  , capitolul 10. Politica de conținut , respectiv capitolul 11. Politica de utilizare


Pașii necesari reactivării diferă în funcție de motivul suspendării :

Neachitarea facturii :
- În cazul în care factura este recentă prin simpla achitare a acesteia contul va fi reactivat. Dacă plata este efectuată prin transfer bancar e nevoie să se trimită o copie a OP-ului pe office@hostico.ro .
- În cazul în care serviciul este suspendat de peste 60 de zile e posibil ca datele aferente găzduirii să nu mai existe , va trebui să ne contactați în această privință

În cazul  încălcării Termeniilor și Condițiilor va trebui să luați legătura cu echipa Hostico în vederea rezolvării situației


În momentul suspendării contului se trimite un mail automat cu motivul suspendării .

pixel