Întrebări Frecvente
Urmărește Hostico și răsfoiește printre cele 312 răspunsuri la întrebări frecvente.
De ce am serviciul de găzduire suspendat ?

Contul poate fi suspendat din următoarele motive :
- Neplata facturii înainte de data scadentă, a se vedea Termeni și Condiții capitolul 4. Financiar , secțiunea Amânare/Suspendare/Reactivare
- Încălcarea politicii acceptabile de Utilizare Resurse
- Încălcarea Termenilor și Condițiilor , capitolul 10. Politica de conținut , respectiv capitolul 11. Politica de utilizare
Pașii necesari reactivării diferă în funcție de motivul suspendării :
Neachitarea facturii :
- În cazul în care factura este recentă prin simpla achitare a acesteia contul va fi reactivat. Dacă plata este efectuată prin transfer bancar e nevoie să se trimită o copie a OP-ului pe office@hostico.ro .
- În cazul în care serviciul este suspendat de peste 30 de zile e posibil ca datele aferente găzduirii să nu mai existe , va trebui să ne contactați în această privință
În cazul încălcării Termeniilor și Condițiilor va trebui să luați legătura cu echipa Hostico în vederea rezolvării situației
În momentul suspendării contului se trimite un mail automat cu motivul suspendării .
