Întrebări Frecvente

Urmăreşte Hostico şi răsfoieşte printre cele 305 răspunsuri la întrebări frecvente.

 
 
 

Cum pot verifica dacă IP-ul meu local este listat în vreun blacklist ?

Vizualizari
58
 

Pot exista situații în care IP-ul local, al dispozitivului de pe care trimiteți email-uri să fie listat în unul sau mai multe blacklist-uri. Aceste listări pot afecta trimiterea de email-uri de pe acel dispozitiv și pot face ca email-urile să ajungă în folder-ul Spam sau să fie respinse cu totul.
Pentru delistare puteți parcurge pașii de mai jos.

  • Accesați https://hostico.ro/ip/ de pe dispozitivul care are probleme în trimiterea de email-uri. Copiați IP-ul afișat.
  • Accesați pagina https://iblacklist.ro , completați câmpul Verifică IP cu IP-ul de mai sus și faceți click pe butonul Verifică IP
  • Va apărea o listă de blacklist-uri unde IP-ul dumneavoastră este listat. Puteți să accesați acele site-uri și să cereți o delistare a IP-ului. Detaliile sunt afişate făcând click pe blacklist.
  • Alternativ, dacă observaţi că IP-ul dumneavoastră este listat, puteți să cereti furnizorului dumneavoastră de internet alocarea unui alt IP, curat

Notă:

Acest tutorial face referire la IP-ul dumneavoastră local, cel alocat de către furnizorul de internet, nu de către Hostico.
IP-urile alocate de către Hostico pe găzduiri sunt verificate zilnic în blacklist-uri și sunt delistate ca către noi. Hostico nu poate avea influență asupra IP-urilor alocate de furnizorul dumenavoastră de internet.

pixel