Întrebări Frecvente

Urmăreşte Hostico şi răsfoieşte printre cele 276 răspunsuri la întrebări frecvente.

 
 

Sunt mai mulți factori care pot influența neprocesarea tranzacțiilor prin programul de afiliere :

- Nu sunt activate cookie-urile în browser
- Nu s-a accesat link-ul de afiliere în ultimele 90 zile
- S-a achitat o factură de reînnoire și nu comandă nouă. Afilierea se aplică doar comenzilor noi .
- Comanda a fost efectuată de pe un alt dispozitiv/browser față de cel de pe care a fost accesat link-ul de afiliat
- Cookie-urile din browser au fost șterse înainte de efectuarea comenzii

Dacă sunteți sigur că un client a făcut comanda/plata prin intermediul recomandării/link-ului dumneavoastră și ne puteți oferi detalii despre acesta puteți contacta departamentul comercial. Această notificare trebuie să aibă însă loc la scurt timp după efectuarea comenzii/plății pentru a putea investiga situația.

pixel