Întrebări Frecvente

Urmărește Hostico și răsfoiește printre cele 312 răspunsuri la întrebări frecvente.

 
 
 

Ce este plata recurentă?

Vizualizari
205
 

În momentul efectuării unei plăți care se dorește a fi înregistrată ca recurentă , procesatorul de plăți înregistrează în baza de date proprie datele cardului aferent plății.
Ulterior pentru orice serviciu care are activă opțiunea de plată recurentă , în momentul facturării acestuia suma necesară prelungirii va fi retrasă automat de pe cardul înregistrat inițial în acest scop.

În acest mod nu este nevoie de o intervenție și plată directă a facturii emise pentru serviciul respectiv, suma fiind retrasă automat.
Activarea precum și alte detalii privind soluția recurentă de plată, sunt descrise în articolul : Activarea Plății Recurente

pixel
AwesomeChat by Hostico
×

Hostico utilizează, colectează și procesează cookie-uri pentru funcționalitate, securitate, analiză trafic și îmbunătățirea uzabilității portalului.

detalii cookie