Întrebări Frecvente

Urmăreşte Hostico şi răsfoieşte printre cele 276 răspunsuri la întrebări frecvente.

 
 

Înainte de toate trebuie să verificați dacă intr-adevăr este același serviciu taxat pe ambele facturi sau de două ori pe aceeași factură. Deseori se produce o confuzie între pachetul de găzduire (spațiul) și domeniu (denumirea). Pot există două servicii diferite pe aceași denumire, iar din acest motiv în cazul în care data scadentă a găzduirii diferă de data scadentă a domeniului se vor emite două facturi proforme individuale. În cazul în care data scadentă este aceeași pentru ambele servicii se va emite o singură proformă.

Se poate întâmpla însă ca pentru un serviciu să se emită două proforme. Asta este fie pentru că acel serviciu a fost comandat de două ori fie pentru că s-a solicitat achitarea în avans a serviciului , plata pe proforma emisă nu a fost efectuată iar sistemul de facturare a generat automat încă o proformă conform datei scadente inițiale a serviciului.
În acest caz este suficientă achitarea a doar uneia dintre proforme și contactarea departamentului comercial în vederea anulării celeilalte.

pixel