Întrebări Frecvente

Urmărește Hostico și răsfoiește printre cele 310 răspunsuri la întrebări frecvente.

 
 
2

Am achitat, de ce apare factura neachitată ?

Vizualizari
244
 

Plățile sunt procesate manual de către departamentul comercial în ordinea recepționării acestora. Dacă fluxul de plăți este unul ridicat sau au apărut complicații privind plata în cauză, este posibil să intervină întârzieri între efectuarea plății de către client și emiterea facturii fiscale, respectiv activarea / reînnoirea serviciilor. În cele mai multe cazuri emiterea facturii fisale se face în câteva minute de la recepționarea plății.

În ultima / ultimele zile ale lunii facturile pentru plățile efectuate prin Card vor fi emise doar în prima zi lucrătoare din următoarea lună. Serviciile comandate / reînnoite vor fi însă procesate. Această întârziere are la bază motive contabile . În acest timp factura va apărea NEACHITATĂ, însă ulterior se va emite factura fiscală pe suma recepționată.

La plățile prin transfer bancar, este indicat să trimiteți dovada de plată la adresa comercial@hostico.ro în cazul în care doriți activarea / prelungirea serviciilor în avans. Factura fiscală în acest caz va fi emisă doar în momentul în care s-a recepționat suma în contul bancar. Procesarea tranzacțiilor bancare poate dura între 2 - 24 ore (până la 48-72 în cazul tranzacțiilor bancare din străinătate) în funcție de banca emitentă.

pixel
AwesomeChat by Hostico
×

Hostico utilizează, colectează și procesează cookie-uri pentru funcționalitate, securitate, analiză trafic și îmbunătățirea uzabilității portalului.

detalii cookie